Technologia, telekomunikacja i rozrywka

Technologia, telekomunikacja i rozrywka

Technologia, telekomunikacja i rozrywka

Nowe technologie napędzają biznes i we współczesnym obecnym świecie nie ma firmy, która nie korzystałaby z ich dobrodziejstw. W końcu stały się one główną siłą napędową rozwoju przedsiębiorstw, a cyfrowa rewolucja zatacza coraz szersze kręgi niemal w każdym obszarze działalności.

Tym bardziej jesteśmy dumni, że razem z naszymi klientami technologicznymi dokładamy swoją cegiełkę do popularyzowania technologii oraz edukacji w ich zakresie. Nie tylko rozumiemy język oraz świat technologii, ale także pomagamy go przekształcić w historie, które docierają do odbiorców i budują zaufanie oraz reputację firmy. Nasz zespół wspiera różnorodnych klientów z zakresu:

Sektora B2B – doradzamy zarówno dużym międzynarodowym graczom, jak i lokalnym firmom, które tworzą cyfrową przestrzeń dla biznesu, m.in. poprzez dostarczanie usług czy produktów, takich jak Data Center, IoT, Smart City, 5G, cyfrowy bliźniak itd.

Sektora B2C – tworzymy komunikację do konsumentów na temat produktów oraz usług, przybliżając technologię i pozwalając zrozumieć w jaki sposób funkcjonuje.

Telekomów – w obecnych czasach bez dostępu do internetu czy telefonu społeczeństwo oraz biznes nie byliby w stanie sprawnie funkcjonować. Mamy szerokie doświadczenie w doradzaniu firmom z sektora telekomunikacyjnego.

Tech Entertainment – technologie to dzisiaj także rozrywka. Pomagamy tworzyć komunikację dotyczącą produktów oraz usług z zakresu tech entertainment, zapewniając rozrywkę, ale pamiętając także o ważnych aspektach, tj. budowanie zaufania, czy cyberbezpieczeństwo.

Dzięki różnorodności klientów mamy pełne zrozumienie technologii i jesteśmy w stanie strategicznie doradzać w zakresie budowania brand awareness, wdrożeń produktowych, wprowadzania usług na rynek, pozyskiwania nowych talentów do firm technologicznych, komunikacji wewnętrznej czy strategii zrównoważonego rozwoju.

A zespół technologiczny w 24/7 to przede wszystkim ludzie, którzy technologie znają od podszewki, dzięki czemu są nie tylko partnerem w merytorycznej dyskusji, ale także doradzą w jaki sposób o technologiach można mówić w sposób prosty i adekwatny do danej grupy docelowej.