Tworzymy.
Angażujemy.
Komunikujemy.

Office Assistant

Jesteśmy 24/7Communication. Od 2000 r. zajmujemy się kreowaniem wizerunku dla największych marek, stale rozwijając kompetencje i zakres usług.

Naszą specjalizacją jest komunikacja zintegrowana, w której wykorzystujemy trzy obszary: PR, digital marketing i reputation management. Pracujemy dla największych marek na rynku (m.in. McDonald?s, LOTTE Wedel, 3M, T Mobile, Lidl, Warta) i jesteśmy doceniani za nasze standardy pracy i innowacyjne podejście do komunikacji.

Nasz zespół tworzy ponad 50 konsultantów komunikacji posiadających wykształcenie w wielu dziedzinach. Posiadają różne zainteresowania i prowadzą różny tryb życia. Jednak wszystkich łączą dwie cechy: pasja do komunikacji i pęd do znajdowania niesamowitych rozwiązań.

Praca dla nas to ciągłe wyzwania, duża dynamika działania, przejrzystość zasad, którymi się kierujemy, oraz elastyczność i ogromna satysfakcja.

Zakres zadań i obowiązków:

Poszukiwanej osobie powierzymy zróżnicowane zadania i szeroki zakres samodzielności:

  • Prowadzenie recepcji (odbieranie telefonów firmowych, podejmowanie gości, przyjmowanie i wysyłanie poczty)
  • Ewidencja korespondencji i faktur
  • Koordynowanie współpracy z dostawcami (m.in. telekomunikacja, Internet, IT, artykuły biurowe, serwisowanie sprzętu biurowego i samochodów służbowych, kurierzy)
  • Wsparcie pracowników agencji w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych (np. rezerwacje sal konferencyjnych, zakup biletów pkp/samolotowych, organizacja cateringu na spotkania)
  • Tworzenie zestawień związanych z organizacją biura
  • Przygotowanie stanowisk pracy i wsparcie w adaptacji nowych pracowników
  • Wsparcie HR Managera w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej oraz w procesach rekrutacyjnych

Wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu biura i współpracy z dostawcami
  • Otwartość w komunikacji
  • Samodzielność i wiele pomysłów na ciągłe usprawnienia
  • Świetna organizacja pracy
  • Dokładność i systematyczność w realizacji zadań
  • Swobodna komunikacja w języku angielskim
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)

Zapewniamy:

  • Możliwość poznania dynamiki pracy w agencji komunikacji
  • Ciekawą pracę w przemiłym zespole w samym centrum Warszawy
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Aplikuj

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: jobs@247.com.pl z dopiskiem w tytule Office Assistant.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez 24/7Communication Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”

Zainteresowany? Aplikuj teraz.

* Pola wymagane