Tworzymy.
Angażujemy.
Komunikujemy.

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie strategii komunikacji dla klientów oraz nadzór nad jej implementacją
  • Zapewnienie zgodności podejmowanych aktywności z wyznaczoną strategią komunikacji
  • Planowanie i zarządzanie kampaniami komunikacji zintegrowanej dla kilku Klientów
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem konsultantów
  • Współpraca z mediami i liderami opinii
  • Bieżąca obsługa i rozwój relacji z Klientami
  • Weryfikacja zgodności planów komunikacji z ustalonymi założeniami i KPI
  • Tworzenie raportów i analiz związanych z realizowanymi projektami
  • Nadzór nad jakościową i terminową realizacją działań dla klientów

Wymagania:

  • 4-5 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów komunikacji dla Klientów, preferowane doświadczenie z sektora FMCG
  • Doświadczenie w realizacji komunikacji z wykorzystaniem kanałów Social Media oraz narzędzi digital
  • Profesjonalizm w budowaniu długotrwałych relacji z klientami
  • Umiejętność przygotowywania i koordynowania budżetów
  • Lekkie pióro i umiejętność pisania na każdy temat
  • Szeroko rozwinięte umiejętności organizacyjne i wrodzona dokładność
  • Świeże spojrzenie na każdy projekt, odwaga w wychodzeniu poza schematy i otwartość na nowe rozwiązania

Zapewniamy:

  • Inspirujące otoczenie ludzi, którzy naprawdę lubią to co robią
  • Przyjazną, zespołową atmosferę pracy
  • Zintegrowane podejście do komunikacji
  • Umowę o pracę i świadczenie medyczne
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity

Zainteresowany? Aplikuj teraz.

* Pola wymagane