Tworzymy.
Angażujemy.
Komunikujemy.

2000 rok powstania
55 pracowników
6 milionów PLN income fee
76 największych marek wśród naszych klientów
11 nagród i wyróżnień

Od 2000 r. zajmujemy się kreowaniem wizerunku dla największych marek, stale rozwijając kompetencje i zakres usług.

Naszą specjalizacją jest komunikacja zintegrowana, w której wykorzystujemy trzy obszary: PR, digital marketing i reputation management.

Naszą pracę doceniają klienci w Polsce i za granicą i jury branżowych konkursów. Jako jedyna agencja w Polsce należymy do PROI Worldwide oraz stanowimy polski oddział Reputation Institute. Jesteśmy 24/7Communication.

Tworzymy historie, które wpływają na ludzi i budują reputację.

Największe agencje PR na świecie

Przychód w mln dolarów
Edelman
812
Weber Shandwick
800
PROI Worldwide
615
FleishmanHillard
580
Ketchum
515
MSL Group
490
Burson-Marsteller
477
Hill+Knowlton
380
Ogilvy PR
303
Havas PR
211

Nasi eksperci

Nasz zespół tworzy ponad 50 konsultantów komunikacji posiadających wykształcenie w wielu dziedzinach. Posiadają różne zainteresowania i prowadzą różny tryb życia. Jednak wszystkich łączą dwie cechy: pasja do komunikacji i pęd do znajdowania niesamowitych rozwiązań.

Dirk Aarts

Dirk Aarts

Managing Partner

Dorota Zmarzlak

Dorota Zmarzlak

Chairman

Magdalena Klejment

Magdalena Klejment

Account Manager

Agata Zeman

Agata Zeman

Operations Director

Maciej Marculanis

Maciej Marculanis

Account Manager

Marcin Dąbrowski

Marcin Dąbrowski

Senior Account Manager

Nasi klienci

Nasz zespół tworzy ponad 50 konsultantów komunikacji posiadających wykształcenie w wielu dziedzinach. Posiadają różne zainteresowania i prowadzą różny tryb życia. Jednak wszystkich łączą dwie cechy: pasja do komunikacji i pęd do znajdowania niesamowitych rozwiązań.

Woda w domu i w biurze
Wizz Air
E. Wedel
Vizir
Gillette Venus
Sante
Royal
Fundacja Ronalda McDonalda
Reebok
Promedica24
Polo Market
Procter & Gamble
OldSpice
Netia
MoneyGram
McDonald’s
Mattel
LuxMed
Lenor
Kruk
Heineken
GSK
Gilette
Fairy
Embassy
ECC
Deloitte
Comma
Chep
British Embassy Warsaw
BOSCH
AMCHAM
3M
Heineken

Nagrody i wyróżnienia

Przez lata agencja 24/7Communication zdobywała wiele wyróżnień i nagród, stała się rozpoznawana w rankingach i publikacjach jako jedna z przodujących polskich agencji PRComm.

Golden Arrow

Konkurs Marketingu Bezpośredniego "Golden Arrow" organizowany jest od 2006 r. Jego głównym celem jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. W 2014 r. agencja 24/7Communication została nominowana w kategorii Social Media za projekt "Dociekliwi" realizowany dla McDonald's Polska.

Więcej

Impactor award

Impactor jest najstarszym konkursem marketingowym w Polsce. Odbywa się od 1998 roku. Nagrody przyznaje Akademia Mediów i Reklamy. Przez 16 edycji Akademia nagradzała najlepsze firmy sektora reklamowego i mediowego. 24/7Communication po raz kolejny udowodniła swoją silną pozycję w branży zdobywając tytuł "Agencji PR 2013 roku".

Więcej

Raport Holmes World PR 2013

Holmes Report, wiodący wydawca w branży komunikacji i PR, co roku publikuje Global PR Report, który zawiera listę czołowych agencji z całego świata. W 2013 roku, 24/7Communication została uznana za jedną z 250 najlepszych i największych agencji Public Relations w skali światowej.

Więcej

Nagroda "Impactor"

"Impactory" są nagrodami przyznawanymi od 1998 roku dla najlepszych firm oraz projektów marketingowych. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy w drodze głosowania, złożona z seniorów sektora reklamowego i mediów-laureatów lat poprzednich. Głosowanie ma charakter elitarny - biorą w nim udział przedstawiciele firm - liderów rynku.
Agencja 24/7PR zdobyła nagrodę Impactora i tytuł "Agencji PR Roku" w 2012. Otrzymaliśmy również tę nagrodę za projekt "Ambasadora przyjemności" (2011) przeprowadzony dla firmy LOTTE Wedel.

Więcej

Golden Magellan Award organizowane przez LACP

Magellan Awards nagradzają najlepszej klasy praktyków w profesji jednocześnie uznając tych, którzy wykazują wzorcowe umiejętności komunikacyjne. Konkurs organizowany jest przez Ligę Amerykańskich Profesjonalistów w dziedzinie komunikacji (League of American Communications Professionals - LACP).
W 2012 roku otrzymaliśmy nagrody Golden Magellan za następujące projekty:
"Serenada" dla Grupy Żywiec (TOP 50: 12. miejsce)
"Venus Pro Skin" dla P&G (TOP 50: 13. miejsce)
"Gillette Pro Glide" dla P&G (TOP 50: 14. miejsce)
"Palma czekoladowa" dla LOTTE Wedel (TOP 50: 14. miejsce)

W sumie w 2012 roku w zestawieniu 50 najlepszych projektów z całego świata znalazło się aż 7 zrealizowanych przez 24/7Communications.

Więcej

Effie Awards 2012

Effie Awards to ceniony na całym świecie konkurs o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta.

Agencja 24/7PR otrzymała Srebrne Effie w kategorii Promocja miejsc i wydarzeń oraz sponsoring kultury i sportu wspólnie z agencjami obsługującymi McDonald's Polska za zintegrowaną kampanię "Dziecięca Eskorta McDonald's". To kampania, która towarzyszyła Mistrzostwom Europy EURO2012.

Sabre Awards

Jury Sabre Awards nagradza kampanie, które cechują się wysokim standardem zarówno na poziomie planowania jak i wdrażania, a także dostarczające wyniki zgodne z założonymi celami. Dodatkowo oceniane są kryteria takie jak autentyczność i odwaga podjętych działań. Wyróżniane projekty są nie tylko kreatywne, ale również angażują odbiorców i wpływają na ich zachowania.

Agencja 24/7Communication została nominowana do Sabre Awards:
za projekt "Czekoladowy Weekend" (2014) dla LOTTE Wedel za projekt "Wizyta ambasadora marki Old Spice w Polsce" (2014) dla Procter & Gamble za launch nowej maszynki do golenia Gillette&Olay (2014) dla Procter & Gambleza kampanię "Dociekliwi" (2014) dla McDonald's Polskaza kampanię "Danone Nation's Cup" (2013) dla Danoneza program wizerunkowy agencji "PR Start" (2013) za kampanię "Przyjaciele Sukcesu" (2007) dla Microsoft Dynamics.

Silver Magellan Award organizowane przez LACP

Magellan Awards nagradzają najlepszej klasy praktyków w profesji jednocześnie uznając tych, którzy wykazują wzorcowe umiejętności komunikacyjne. Konkurs organizowany jest przez Ligę Amerykańskich Profesjonalistów w dziedzinie komunikacji / League of American Communications Professionals (LACP).

W 2012 roku otrzymaliśmy nagrody Silver Magellan za następujące projekty:
PR Start (wizerunkowy program autorski agencji) (TOP 50: 26. miejsce)
Danone Nation's Cup dla Danone (TOP 50: 27. miejsce)
"20 lecie McDonald's w Polsce" dla McDonald's Polska (TOP 50: 28. miejsce)


W sumie w 2012 roku w zestawieniu 50 najlepszych projektów z całego świata znalazło się aż 7 zrealizowanych przez 24/7Communications.

Więcej

Golden World Awards

Konkurs Golden World Awards organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations promuje na światowej arenie najlepsze projekty public relations. W 2014 roku, kampanie realizowane przez 24/7Communication "Dociekliwi" dla McDonald's Polska oraz "Czekoladowy Weekend' dla LOTTE Wedel znalazły się wśród finalistów konkursu.

Więcej