Media cyfrowe i społecznościowe

Media cyfrowe i społecznościowe

Profilowanie firmy w mediach społecznościowych i kanałach cyfrowych.

W 2022 roku przeciętna osoba spędzała 2 godziny dziennie na przeglądanie mediów społecznościowych. To 2 godziny, w których Twój przekaz może przykuć uwagę. Dla firm, media społecznościowe to okazja do dotarcia z przekazem korporacyjnym do grupy docelowej, do której trudno dotrzeć za pomocą innych kanałów.

W naszym podejściu, jako agencji PR, media społecznościowe mają służyć budowaniu zaufania wśród odbiorców docelowych.

Nasz zespół tworzy przemyślane komunikaty i pilnuje, aby trafiły one do właściwych osób. Przygotowujemy atrakcyjne i wiarygodne treści, dobrze opowiedziane i odpowiednio rozpowszechnione.

Zapewniamy m.in.:

  • Korporacyjne komunikaty w mediach społecznościowych
  • Social listening i raportowanie
  • Optymalizację SEO
  • Kampanie organiczne i płatne
  • Benchmarking konkurencji cyfrowej
  • Strony internetowe
  • Zarządzanie kontami firmy i kadry kierowniczej na LinkedIn