Młodszy specjalista ds. obsługi reklamacji

Dla jednego z naszych klientów z branży gastronomicznej poszukujemy osoby, która podejmie się realizacji projektu związanego ze wsparciem moderacji treści na platformie reklamacyjnej klienta.

Dlaczego 24/7 Team?

24/7Communication od ponad 20 lat zapewniamy naszym klientom doradztwo komunikacyjne na najwyższym poziomie – tworzymy i wdrażamy strategie komunikacji budując zaufanie, które umożliwia rozwój firm i organizacji w sposób zrównoważony. 

Dołączając do 24/7TEAM poznasz ciekawych świata profesjonalistów, którzy wzajemnie się wspierają, wymieniają się wiedzą, a także doświadczeniami zawodowymi. Działamy wg zasady #PracujJakLubisz – dlatego pracujemy, skąd chcemy i jak chcemy, czerpiąc korzyści z pracy hybrydowej, z dużą elastycznością planowania codziennych zadań.

To oferujemy:

  • Umowę zlecenie / umowa o pracę
  • Możliwość współpracy z liderem branży
  • Współpracę z otwartym, wspierającym zespołem pasjonatów komunikacji
  • Kompleksowy proces wdrożeniowy
  • Pracę w pełni w formule zdalnej

Czym będziesz się zajmować?

  • obsługą zapytań i reklamacji zgłaszanych przez klientów poprzez platformę reklamacyjną
  • odpowiadaniem na zapytania zgodnie z wypracowanymi standardami
  • prowadzeniem działań wyjaśniających reklamacje
  • analizą i raportowaniem zgłoszeń

Kogo szukamy?

  • osoby otwartej w komunikacji i współpracy
  • o wysokiej kulturze osobistej
  • z umiejętnością sprawnej i poprawnej komunikacji pisemnej
  • sprawnej, wręcz mistrza/mistrzyni organizacji, potrafiącej ustalać priorytety, bez strat na jakości
  • dokładnej i odpowiedzialnej za powierzone zadania
  • doświadczenie w obsłudze klientów będzie dodatkowym atutem