PR Assistant / PR Executive / Food & Consumer Goods

Dołącz do obszaru Food & Consumer Goods i realizuj działania dla jednej z najsilniejszych marek na świecie!

Dlaczego 24/7 Team?

24/7Communication to wyjątkowe miejsce – czego dowodem jest uznanie ze strony naszych Klientów. Masz okazję dołączyć do Agencji PR roku 2024 w rankingu Media i Marketing!

Nie zwlekaj – z nami naprawdę rozwiniesz swoje umiejętności, zarówno komunikacyjne, jak i biznesowe. Jesteśmy agencją, która podąża jasno wyznaczoną #247WAY, a naszym celem jest budowanie zaufania do działań naszych Klientów, które umożliwiają ich rozwój w sposób zrównoważony.

Obecnie poszukujemy specjalistów komunikacji z doświadczeniem w realizacji kampanii wizerunkowych dla firm z branży:

  •  Food & Consumer Goods / praca dla jednej z najsilniejszych marek na świecie / działania w obszarze komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego, organizacja wydarzeń, współpraca z lokalnymi społecznościami, zagadnienia ESG

Czym będziesz się zajmować?

  • Udziałem w tworzeniu koncepcji strategicznych i planów komunikacji dla kluczowych Klientów agencji z obszaru Food & Consumer Goods
  • Bieżącą obsługą i rozwojem relacji z Klientami
  • Koordynowaniem projektów o zróżnicowanym charakterze: komunikacja korporacyjna, prowadzenie biura prasowego, organizacja wydarzeń, współpraca z lokalnymi społecznościami, zagadnienia ESG
  • Tworzeniem i redagowaniem różnego rodzaju contentu, raportów i analiz
  • Realizacją projektów wspierających wizualnie działania PR dla klientów we współpracy z naszym działem Content & Studio
  • Udziałem w tworzeniu rekomendacji działań dla obecnych i potencjalnych Klientów

Kogo szukamy?

  • Szukamy osoby, której pasją jest komunikacja, a tworzenie angażujących treści to dla niej codzienność
  • Z 5-12 miesięcznym doświadczeniem w PR / komunikacji
  • Ambitnej i ciekawej świata – gotowej do nieustannego rozwoju, wprowadzania świeżych pomysłów i szukającej nowych rozwiązań
  • Potrafiącej budować trwałe relacje zarówno w zespole, jak i z Klientami
  • Komunikującej odważnie swoje zdanie
  • Swobodnie posługującej się językiem angielskim – zarówno w mowie, jak i piśmie (poziom B2/C1)