SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Dołącz do nas!
Dlaczego 24/7 Team?
Nasz zespół i innowacyjne myślenie – to dwie rzeczy, które wyróżniają nas na rynku. Jesteśmy czołową agencją PR w Polsce. Realizujemy nowoczesne kampanie, jesteśmy skuteczni i dumni z tego, co robimy, jak pracujemy i jakie osiągamy rezultaty.
W 24/7Communication:
Czeka na Ciebie praca dla silnych marek, liderów rynku
Będziesz mieć przestrzeń do realizacji własnych pomysłów oraz dużą samodzielność połączoną z silnym wsparciem teamu
Poznasz nasz zespół otwartych, ciekawych świata profesjonalistów, którzy zawsze się wspierają
Dowiesz się, jak wygląda PR w XXI wieku, i rozwiniesz swoje umiejętności w obszarze nowych narzędzi
Będziesz pracować naprawdę hybrydowo - tam, gdzie chcesz, i tak, jak lubisz
Wesprzemy Cię w ciągłym rozwoju poprzez częste spotkania feedbackowe, pracę nad indywidualnymi celami oraz działania rozwojowe
Otrzymasz stabilne warunki zatrudnienia z perspektywą długookresowej współpracy, umowę o pracę, pakiet medyczny oraz kartę Multisport a poza tym wiele integracyjnych niespodzianek, które umilą Ci pracę
Chcesz zobaczyć jak pracujemy?
Zajrzyj do nas: instagram.com/247communication
Czym będziesz się zajmować?
Tworzeniem i publikowaniem treści w kanałach społecznościowych Klientów
Kreowaniem ciekawego, angażującego contentu
Monitoringiem obsługiwanych kanałów oraz działań konkurencji
Analizą i raportowaniem efektywności prowadzonej komunikacji z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi
Wsparciem w moderacji oraz w obsłudze kampanii paid (konfigurowanie promocji, optymalizacja, raportowanie)
Rekomendowaniem działań niestandardowych i content marketingowych
Monitorowaniem zmian i nowinek w świecie marketingu internetowego
Wsparciem przy opracowywaniu strategii digital dla aktualnych i nowych klientów
Kogo szukamy?
Kreatywny umysł, który nieustannie poszukuje inspiracji, tworzy koncepcje, analizuje
Doświadczenie w tworzeniu angażującego contentu dla różnych marek (1-2 lata)
Doskonała znajomość specyfiki mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn) i panujących trendów w marketingu internetowym
Umiejętność wchodzenia w interakcje z obserwującymi w sposób, który wspiera budowanie pozytywnego wizerunku marek
Sprawne posługiwanie się narzędziami monitoringu i analityki działań w SM
Podstawowa znajomość programów do obróbki graficznej (Photoshop/Canva)
Samodzielność, zmysł organizacyjny oraz silne poczucie odpowiedzialności
Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2/C1
Zainteresowany?