Koronawirus przypomniał, jak ważna jest komunikacja z pracownikami. Dlaczego przepływ informacji w firmie podczas pandemii jest tak ważny?
Pandemia spowodowała globalny kryzys z niespotykanymi wstrząsami społecznymi i biznesowymi.
Pobierz raport 24/7 „Świat po pandemii – nowy wymiar komunikacji”.
O czym pamiętać, tworząc strategię komunikacji PR w czasie pandemii koronawirusa? Joanna Rutkowska, Head of Public Affairs and Corporate Communications podaje 11 rzeczy, które specjaliściod PR powinni zaadresować.
W tym materiale podpowiadamy, jakie 7 działań warto podjąć w kontekście komunikacji w dobie koronawirusa. Pokrótce opisujemy także sprytne formy, które dobrze sprawdzą się w przemodelowaniu dotychczasowych działań.
Praktycznie tak jak każda branża czy biznes, sektor PR w Polsce został dotknięty kryzysem COVID-19. Nasza praca jest w dużej mierze związana z funkcjonowaniem firm, dbałością o pracowników i korporacyjną kontrolą kryzysów.
Koronawirus stał się akceleratorem zmian w naszym życiu. Wpłyną one na nasze codzienne nawyki, decyzje zakupowe, sposób konsumpcji mediów, komunikację z otoczeniem oraz nasze codzienne priorytety.