Tworzymy.
Angażujemy.
Komunikujemy.

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie strategii komunikacji dla klientów oraz nadzór nad jej implementacją
  • Zapewnienie zgodności podejmowanych aktywności z wyznaczoną strategią komunikacji
  • Planowanie i zarządzanie kampaniami komunikacji zintegrowanej dla klientów
  • Współpraca z mediami tradycyjnymi i nowymi oraz liderami opinii
  • Bieżąca obsługa i rozwój relacji z klientami
  • Weryfikacja zgodności planów komunikacji z ustalonymi założeniami i celami
  • Nadzór nad jakościową i terminową realizacją działań dla klientów
  • Zarządzanie budżetami projektowymi
  • Współtworzenie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów agencji

Wymagania:

  • 3-5 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla klientów w obszarze komunikacji korporacyjnej; preferowane doświadczenie z sektora przemysłowego. energetycznego, ubezpieczeniowego oraz FMCG
  • Doświadczenie w zakresie realizacji wydarzeń specjalnych
  • Profesjonalizm w budowaniu długotrwałych relacji z klientami oram mediami
  • Umiejętność przygotowania i zarządzania budżetami projektowymi
  • Lekkie pióro
  • Szeroko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • Świeże spojrzenie na każdy projekt, odwaga w wychodzeniu poza schematy, inicjatywa w działaniu oraz otwartość na nowe rozwiązania
  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2

Zapewniamy:

  • Inspirujące otoczenie ludzi, którzy naprawdę lubią to, co robią
  • Przyjazną, zespołową atmosferę pracy
  • Możliwość realizacji projektów z zakresu komunikacji zintegrowanej
  • Umowę o pracę i świadczenia medyczne
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie
  • Różnorodne i ciekawe wyzwania

Zainteresowany? Aplikuj teraz.

* Pola wymagane