WIEDZA.
EKSPERTYZA.
DORADZTWO.
Komunikacja i strategia działań w obliczu epidemii COVID-19
COVID-19 to globalny kryzys humanitarny, zdrowotny i gospodarczy, który znacząco wpłynął na przedsiębiorstwa we wszystkich sektorach gospodarki i przetestował ich plany gotowości na wypadek kryzysu. Liderzy biznesu zwrócili się o pomoc do swoich specjalistów od komunikacji, aby w zaistniałej sytuacji ochronić reputację marki oraz współpracując z rządem i wspierając swoich interesariuszy i społeczności, powiedzieć i zrobić coś, co zostanie zapamiętane na lata. Kluczowe wyzwanie dla jednych i drugich to jak sprawdzić zdolność do szybkiego przestawienia się w czasie zmian i nowej rzeczywistości.

Świat po pandemii – nowy wymiar komunikacji – raport 24/7
Pandemia spowodowała globalny kryzys z niespotykanymi wstrząsami społecznymi i biznesowymi.
Pobierz raport 24/7 „Świat po pandemii – nowy wymiar komunikacji”

7 zasad komunikacji o których warto pamiętać w dobie koronawirusa
W tym materiale podpowiadamy, jakie 7 działań warto podjąć w kontekście komunikacji w dobie koronawirusa. Pokrótce opisujemy także sprytne formy, które dobrze sprawdzą się w przemodelowaniu dotychczasowych działań.

Influencer marketing w nowym wydaniu
Pandemia koronawirusa wyraźnie wpłynęła na trendy w influencer marketingu, który zaczyna rządzić się zupełnie nowymi prawami.

BADAJ RYNEK. KSZTAŁTUJ REPUTACJĘ MARKI
Podczas kryzysu wywołanego pandemią zmuszeni byliśmy zmienić nasze zachowania i nawyki w wielu obszarach. W naszym badaniu chcemy pójść krok dalej i sprawdzić, na ile długofalowe będą te zmiany oraz w których obszarach będą najbardziej trwałe.

Komunikacja wewnętrzna w czasie kornawirusa – jak wykorzystać jej możliwości, by chronić spółkę?
Koronawirus przypomniał, jak ważna jest komunikacja z pracownikami. Dlaczego przepływ informacji w firmie podczas pandemii jest tak ważny?

11 rzeczy, które specjaliści PR powinni zaadresować w czasie pandemii COVID-19
O czym pamiętać, tworząc strategię komunikacji PR w czasie pandemii koronawirusa? Joanna Rutkowska, Head of Public Affairs and Corporate Communications podaje 11 rzeczy, które specjaliściod PR powinni zaadresować.

Jak zbudować strategię komunikacji marki po kryzysie, w oparciu o zmianę codziennych nawyków?
Koronawirus stał się akceleratorem zmian w naszym życiu. Wpłyną one na nasze codzienne nawyki, decyzje zakupowe, sposób konsumpcji mediów, komunikację z otoczeniem oraz nasze codzienne priorytety.

RAPORT – NAWYKI KONSUMENCKIE W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI
Pobierz raport i poznaj nową metodę badawczą deepdive+.

Jutrologia, czyli jak koronawirus wstrząsnął naszym światem
Podczas kryzysu wywołanego pandemią zmuszeni byliśmy zmienić nasze zachowania i nawyki w wielu obszarach. W naszym badaniu chcemy pójść krok dalej i sprawdzić, na ile długofalowe będą te zmiany oraz w których obszarach będą najbardziej trwałe.

Jak pandemia wpłynęła na biznes i komunikację? Co nas czeka w dalszej perspektywie?
Praktycznie tak jak każda branża czy biznes, sektor PR w Polsce został dotknięty kryzysem COVID-19. Nasza praca jest w dużej mierze związana z funkcjonowaniem firm, dbałością o pracowników i korporacyjną kontrolą kryzysów.
Skontaktuj się z naszym ekspertem





O NAS
24/7Communication to wiodąca agencja PR, działająca zarówno w obszarze korporacyjnym, jak i brandowym. Jej główną siłą jest content, który porusza odbiorcę. Firma zajmuje się m.in. zarządzaniem reputacją, wizerunkiem marek, komunikacją kryzysową, działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR.
W ramach 24/7Studio agencja kompleksowo tworzy i realizuje produkcje. W gronie dotychczasowych klientów znalazły się takie marki jak: McDonald’s, Lidl, GE, Orange, Toyota, Novartis, Aflofarm, Warta, ABB czy ING.