WIEDZA.
EKSPERTYZA.
DORADZTWO.

Komunikacja i strategia działań w obliczu epidemii COVID-19

COVID-19 to globalny kryzys humanitarny, zdrowotny i gospodarczy, który znacząco wpłynął na przedsiębiorstwa we wszystkich sektorach gospodarki i przetestował ich plany gotowości na wypadek kryzysu. Liderzy biznesu zwrócili się o pomoc do swoich specjalistów od komunikacji, aby w zaistniałej sytuacji ochronić reputację marki oraz współpracując z rządem i wspierając swoich interesariuszy i społeczności, powiedzieć i zrobić coś, co zostanie zapamiętane na lata. Kluczowe wyzwanie dla jednych i drugich to jak sprawdzić zdolność do szybkiego przestawienia się w czasie zmian i nowej rzeczywistości.

BADAJ RYNEK. KSZTAŁTUJ REPUTACJĘ MARKI

BADAJ RYNEK. KSZTAŁTUJ REPUTACJĘ MARKI

Podczas kryzysu wywołanego pandemią zmuszeni byliśmy zmienić nasze zachowania i nawyki w wielu obszarach. W naszym badaniu chcemy pójść krok dalej i sprawdzić, na ile długofalowe będą te zmiany oraz w których obszarach będą najbardziej trwałe.

Jutrologia, czyli jak koronawirus wstrząsnął naszym światem

Jutrologia, czyli jak koronawirus wstrząsnął naszym światem

Podczas kryzysu wywołanego pandemią zmuszeni byliśmy zmienić nasze zachowania i nawyki w wielu obszarach. W naszym badaniu chcemy pójść krok dalej i sprawdzić, na ile długofalowe będą te zmiany oraz w których obszarach będą najbardziej trwałe.

Zapisz się do naszego newslettera

Skontaktuj się z naszym ekspertem

O NAS

24/7Communication to wiodąca agencja PR, działająca zarówno w obszarze korporacyjnym, jak i brandowym. Jej główną siłą jest content, który porusza odbiorcę. Firma zajmuje się m.in. zarządzaniem reputacją, wizerunkiem marek, komunikacją kryzysową, działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR.

W ramach 24/7Studio agencja kompleksowo tworzy i realizuje produkcje. W gronie dotychczasowych klientów znalazły się takie marki jak: McDonald’s, Lidl, GE, Orange, Toyota, Novartis, Aflofarm, Warta, ABB czy ING.

Zapisz się do naszego newslettera

 

Zapisz się do naszego newslettera