Insights
Zależy nam na poznaniu i zrozumieniu świata, w którym żyjemy, abyśmy byli lepsi w tym, co robimy. Codziennie rozwijamy nasze myślenie i naszą agencję. Dowiedz się więcej.
![](/app/uploads/2024/07/240718_247_banner_www_p01_v01_compressed_rgb-366x450.jpeg)
Znalezienie pracowników sezonowych w branżach takich jak HoReCa, handel i rolnictwo stanowi duże wyzwanie ze względu na ograniczoną pulę kandydatów oraz atrakcyjne oferty zagraniczne. Jak skutecznie zrekrutować pracowników sezonowych w Polsce?
![](/app/uploads/2024/06/240612-247-proi-1-366x450.jpg)
Świat PR to globalna wioska, w której mierzymy się z tymi samymi wyzwaniami, odpowiadamy na te same trendy i potencjały. To główny wniosek z PROI Global Summit. A jakie jeszcze spostrzeżenia zebraliśmy w Rio?
![](/app/uploads/2024/05/akademia-cover-4-366x450.jpg)
Podpowiadamy, jak przygotować się do negocjacji ze związkami zawodowymi i jaka jest rola agencji PR wspierających w czasie nadchodzącego lub trwającego kryzysu komunikacyjnego.
![](/app/uploads/2024/05/akademia-cover-5-366x450.jpg)
Komunikacja ze związkami zawodowymi to jedno z najtrudniejszych wyzwań dla zarządów. Kogo dziś reprezentują ZZ i jak zmieniała się ich rola na przestrzeni lat?
![](/app/uploads/2024/03/akademia-cover-6-366x450.jpg)
Przygotowanie się firm, nawet na najbardziej abstrakcyjne scenariusze związane z fake newsami, to już must have skutecznej prewencji kryzysowej.
![](/app/uploads/2024/02/240220-247-www-artykul-superbowl-366x450.jpg)
W show chodzi o niezwykły miks doznań, do którego światowe brandy szykują się miesiącami, by zaskoczyć odbiorców oryginalnym podejściem.
![](/app/uploads/2024/02/miniatura-366x450.jpg)
Case study kampanii społecznej „My, Rodzice dzieci trans” zrealizowanej we współpracy z Molecular Creative i Stowarzyszeniem My, Rodzice.
![](/app/uploads/2024/02/e7ikqk0q-366x450.jpg)
CCNE to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i doradczych, świadczących usługi w zakresie komunikacji kryzysowej.