Insights

Zależy nam na poznaniu i zrozumieniu świata, w którym żyjemy, abyśmy byli lepsi w tym, co robimy. Codziennie rozwijamy nasze myślenie i naszą agencję. Dowiedz się więcej.

Świat PR to globalna wioska, w której mierzymy się z tymi samymi wyzwaniami, odpowiadamy na te same trendy i potencjały. To główny wniosek z PROI Global Summit. A jakie jeszcze spostrzeżenia zebraliśmy w Rio?
Podpowiadamy, jak przygotować się do negocjacji ze związkami zawodowymi i jaka jest rola agencji PR wspierających w czasie nadchodzącego lub trwającego kryzysu komunikacyjnego.
Komunikacja ze związkami zawodowymi to jedno z najtrudniejszych wyzwań dla zarządów. Kogo dziś reprezentują ZZ i jak zmieniała się ich rola na przestrzeni lat?
Przygotowanie się firm, nawet na najbardziej abstrakcyjne scenariusze związane z fake newsami, to już must have skutecznej prewencji kryzysowej.
W show chodzi o niezwykły miks doznań, do którego światowe brandy szykują się miesiącami, by zaskoczyć odbiorców oryginalnym podejściem. 
Case study kampanii społecznej „My, Rodzice dzieci trans” zrealizowanej we współpracy z Molecular Creative i Stowarzyszeniem My, Rodzice.
CCNE to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i doradczych, świadczących usługi w zakresie komunikacji kryzysowej.
Ekspertki 24/7 omawiają najbardziej prawdopodobne scenariusze kryzysowe oraz wyzwania biznesowe dla działów komunikacji i zarządów firm w 2024.
Nasza agencja otrzymała 8 statuetek: 2 złota, 3 srebra, 2 brązy oraz Tytanowego Spinacza. To również kolejny raz, kiedy otrzymaliśmy wyróżnienie „Najlepszy w Konkursie”.
1 2 3 7