Insights

We are committed to learning and understanding the world we live in. To become better at what we do.
We develop our thinking and our agency every day. Read more about it.

Podpowiadamy, jak przygotować się do negocjacji ze związkami zawodowymi i jaka jest rola agencji PR wspierających w czasie nadchodzącego lub trwającego kryzysu komunikacyjnego.
Komunikacja ze związkami zawodowymi to jedno z najtrudniejszych wyzwań dla zarządów. Kogo dziś reprezentują ZZ i jak zmieniała się ich rola na przestrzeni lat?
Przygotowanie się firm, nawet na najbardziej abstrakcyjne scenariusze związane z fake newsami, to już must have skutecznej prewencji kryzysowej.
W show chodzi o niezwykły miks doznań, do którego światowe brandy szykują się miesiącami, by zaskoczyć odbiorców oryginalnym podejściem. 
Case study kampanii społecznej „My, Rodzice dzieci trans” zrealizowanej we współpracy z Molecular Creative i Stowarzyszeniem My, Rodzice.
CCNE to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i doradczych, świadczących usługi w zakresie komunikacji kryzysowej.
Ekspertki 24/7 omawiają najbardziej prawdopodobne scenariusze kryzysowe oraz wyzwania biznesowe dla działów komunikacji i zarządów firm w 2024.
Nasza agencja otrzymała 8 statuetek: 2 złota, 3 srebra, 2 brązy oraz Tytanowego Spinacza. To również kolejny raz, kiedy otrzymaliśmy wyróżnienie „Najlepszy w Konkursie”.
Gabriela Bar-Rutkowska dołączyła do 24/7 obejmując stanowisko Senior Communication Advisor/PA & Sustainability
1 2 3 7