Tworzymy.
Angażujemy.
Komunikujemy.

Jan Wedel, współtwórca potęgi marki Wedel, zostawił swoim potomnym sekret. Jego odkrycie nastąpiło podczas Czekoladowego Weekendu!

Zwiedzający Fabrykę Czekolady E.Wedel uczestniczyli w grze terenowej. Na całej trasie wycieczki czekały na nich liczne zagadki i rebusy związane z najsłodszą marką w Polsce. Osoby, które poprawnie wykonały wszystkie zadania mogły odkryć sekret Jana Wedla i otrzymać słodkie upominki.

A jak brzmiało słodkie przesłanie Jana Wedla?

 

„Odkryj w sobie dziecięcą radość”.
Tak wiele lat temu rzekł współtwórca czekoladowej potęgi. I tym hasłem marka komunikuje się dziś!
Jeszcze więcej dziecięcej radości dawała możliwość spotkania z topowymi influencerami – gamerem Jasiem Dąbrowskim i zespołem Matura To Bzdura. Gwiazdy internetu zwiedzały Fabrykę razem ze swoimi fanami i przygotowały super relacje z wydarzenia.
Influencerzy zrobili w Fabryce popularny Manequin Challenge z trudem opierając się zjedzeniu pysznej wedlowskiej czekolady.

O PROJEKCIE

Czekoladowy Weekend to coroczne, bezpłatne wydarzenie podczas którego Fabryka Czekolady E.Wedel będąca symbolem warszawskiej Pragi i najsłodszym miejscem na mapie naszej stolicy jest dostępna dla zwiedzających.
W dniach 3-4 grudnia 2016 roku drzwi Fabryki Czekolady E.Wedel były szeroko otwarte dla wszystkich łasuchów. Unoszący się już przed wejściem na teren Fabryki zapach czekolady umilał oczekiwanie w kolejce licznym chętnym.
Przyjazne mury tego historycznego miejsca miały podczas weekendowego eventu do zaoferowania liczne atrakcje, a wśród nich:
– obejrzenie procesu produkcji czekolady na linii Venus
– zwiedzanie Pracowni Rarytasów, gdzie powstają ręcznie robione słodycze oraz dekoracje na Torcikach Wedlowskich
– podziwianie galerii czekoladowych rzeźb
– poznanie historii rodu Wedlów oraz historii produkcji czekolady w kraju..
Swoją pasją do czekolady i doświadczeniem dzielili się także Mistrzowie Czekolady – Joanna i Janusz Profus.

EMPLOYER BRANDING

W organizację Czekoladowego Weekendu byli zaangażowani pracownicy Fabryki Czekolady E.Wedel wraz z całymi rodzinami. Rodzice chętnie pełnili rolę przewodników i wolontariuszy, a dzieciaki z radością rozdawały słodycze czy pomagały przy organizacji gry.
W 2016 roku po raz pierwszy w historii Czekoladowego Weekendu zorganizowaliśmy zamkniętą część zwiedzania przeznaczoną wyłącznie dla pracowników Fabryki, ich rodzin i przyjaciół.
Pracownicy Fabryki mogli się pochwalić przed bliskimi tym, jak wygląda ich miejsce pracy. Mieli możliwość z dumą oprowadzić znajomych po najsłodszym miejscu w Warszawie.

Wedel Czekoladowy Weekend 2016 Fabryka E.Wedel from 247communication on Vimeo.

WYNIKI

Czekoladowy Weekend cieszył się ogromnym zainteresowaniem.

  • Już podczas pierwszych godzin rejestracji większość biletów została zarezerwowana.
  • W ciągu dwóch dni Fabrykę Czekolady E.Wedel odwiedziło prawie 3 tysiące osób z całej Polski.
  • Wydarzenie zaowocowało 67 publikacjami w prasie i Internecie, 5 wzmiankami w telewizji, 4 audycjami radiowymi oraz masą pozytywnych emocji i bezcennych uśmiechów.
  • Zasięgi w Social Mediach osiągnęły wyniki na poziomie ponad 776,5 tys. na Instagramie i 689 tys. na Facebooku.
  • Relacja Jasia Dąbrowskiego z wizyty w Fabryce uzyskała na Musical.ly globalny zasięg wynoszący ponad 75 tys.