Tworzymy.
Angażujemy.
Komunikujemy.

PROJEKT

W grudniu 2012 roku została uruchomiona druga edycja Remix Heineken Future, konkursu w którym należało zaprojektować przyszłą butelkę piwa Heineken. Kampania skierowana była zarówno do profesjonalnych projektantów jak i fanów marki Heineken, którzy dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku mogli stworzyć projekt butelki inspirowany przeszłością marki Heineken. Zwycięski projekt przyczynił się do powstania limitowanej edycji butelki dostępnej na całym świecie. Agencja 24/7PR była odpowiedzialna za realizację globalnej strategii kampanii marki oraz koordynację wszystkich działań.

REALIZACJA

W otwartym konkursie zaprosiliśmy młodych polskich projektantów do zaprojektowania butelki Heineken za pośrednictwem specjalnej aplikacji na Facebooku. Aby zachęcić ich do wzięcia udziału w konkursie poprosiliśmy Tomka Rygalika, najbardziej znanego polskiego projektanta do współpracy z nami. Przygotował własny projekt, który został pokazany w wideo przedstawiającym proces twórczy. Film przygotowany przez agencję i Tomka miał około 85 000 wyświetleń. Aby zyskać wiarygodność wśród projektantów współpracowaliśmy z Pecha Kucha – jest to globalna seria wydarzeń, podczas których prezentowane są ciekawe projekty designerskie. Do wybranej edycji wydarzenia został zaproszony Mark van Iterson – Global Head of Design w Heineken, który nie tylko przedstawił świat designu Heineken ale również udzielił kilku wywiadów czołowym tytułom branżowym. Globalny finał konkursu miał swoje miejsce w Mediolanie w trakcie Design Week w specjalnym miejscu zaprojektowanym przez markę: Magazzini. Dwóch polskich projektantów dostało do piątki finalistów, co świadczy nie tylko o jakości polskiego wzornictwa, ale także dowiodło skuteczności naszej strategii komunikacyjnej.

WYNIKI

W wyniku działań agencji PR, kampania wygenerowała 70 wysokiej jakości publikacje z AVE w wysokości 450 000 złotych.