Tworzymy.
Angażujemy.
Komunikujemy.

McVitie’s to wiodąca marka ciastek w Wielkiej Brytanii i ulubione ciasteczka Brytyjczyków. Są one znane w aż 89% gospodarstw domowych w UK. Marka McVitie’s zaliczana jest przez Brytyjczyków do jednej z 3 marek, których brakowałoby im podczas wyjazdu za granicę. Teraz można się nią cieszyć także w Polsce! Aby podbić serca Polaków marka McVitie’s postawiła na kampanię PR oraz kampanię reklamową w telewizji. 24/7Communication odpowiada za działania PR oraz realizację spotu reklamowego.

Realizacja:

Ciasteczka McVitie’s to pyszna przekąska towarzysząca ludziom na całym świecie w tych krótkich momentach przyjemności, które zdarzają nam się każdego dnia. Chwila wytchnienia z filiżanką kawy albo herbaty i pysznym ciasteczkiem stała się motywem, o który oparto koncepcję spotu telewizyjnego. Młoda kobieta, często będąca mamą, ma chwilę dla siebie
i sięga po to, co lubi najbardziej – ciasteczka McVitie’s. Na jej twarzy od razu maluje się zachwyt, a widzowie niemal słyszą jak ciasteczko przyjemnie, delikatnie chrupie i doskonale rozpoznają emocje towarzyszące bohaterce.

McVities – reklama TV from 247communication on Vimeo.

 

Efekty:

Reklama wyświetlana była wiosną w wiodących kanałach TVP, Polsacie i TVN. Wielu osobom przypomniała o chrupiących ciasteczkach typu digestive.