24/7Communication rozbudowuje praktykę Internal Communication & Employer Branding

24/7Communication

Na zaufanie do firmy składa się wiele elementów. Bez niego trudno zaś mówić o sukcesie biznesu – również w obszarze budowania silnego zespołu. Ważną częścią tworzenia opartej na zaufaniu relacji z obecnymi lub potencjalnymi pracownikami jest przy tym komunikacja, która w organizacjach, niezależnie od sektora działalności, odgrywa dziś coraz większą rolę. Aby wesprzeć firmy w tym istotnym obszarze, agencja 24/7Communication rozbudowuje praktykę Internal Communication & Employer Branding, poszerzając zakres usług w tym zakresie. Zarządzać nią będzie Katarzyna Czajkowska, od 6 lat związana z firmą. Dla organizacji to kolejny etap w procesie tworzenia zintegrowanej oferty dla klientów.

Przemyślane i efektywne działania w zakresie employer brandingu oraz komunikacji wewnętrznej to dziś absolutna podstawa dla firm, które chcą budować zaufanie. Bez niego trudno zaś uporać się z czołowymi wyzwaniami współczesnego rynku pracy, od wysokiej rotacji pracowników po zrozumienie potrzeb i oczekiwań pokolenia Z, które właśnie stawia swoje pierwsze kroki w obszarze zawodowym. Z tego powodu w 24/7Communication stworzyliśmy kompleksową ofertę wsparcia firm w aspekcie skutecznej komunikacji wewnętrznej, a także employer brandingu. Jej fundamentem jest profesjonalne doradztwo i szerokie portfolio usług. Jestem przy tym przekonana, że z opracowanych przez nas rozwiązań skorzystają zarówno duże, jak i małe i średnie firmy, które również borykają się z wyzwaniami w obszarze komunikacji z obecnymi lub potencjalnymi pracownikami. Specjalnie z myślą o nich opracowaliśmy zresztą odrębną, dostosowaną do ich potrzeb ofertę – mówi Katarzyna Czajkowska, Senior Communication Advisor, Internal Comms & EB Practice Leader.

Kompleksowo i autentycznie

W ramach praktyki Internal Comms & EB zespół ekspertów pod okiem Katarzyny Czajkowskiej będzie zarówno doradzać klientom agencji w obszarach związanych z komunikacją wewnętrzną i EB.

Na propozycję działań mogą składać się np. rozwiązania z obszaru employee advocacy i content marketingu. Agencja realizuje również kampanie EB i rekrutacyjne, audyty komunikacji wewnętrznej, programy edukacyjne dla pracowników czy eventy. Co ważne, propozycja stworzona przez firmę opiera się nie tylko o silne kompetencje doświadczonych ekspertów, ale też badania, opracowywane strategie i autorskie produkty. Jednym z nich jest stworzona specjalnie na potrzeby komunikacji wewnętrznej Business TV, platforma komunikacji, która umożliwia klientom prezentowanie treści w dynamiczny, zróżnicowany i atrakcyjny dla pracowników sposób.

24/7Studio stanowi integralną część 24/7Communication. Dzięki ścisłej współpracy wszystkich obszarów firmy z łatwością wprowadzamy nowe formaty do skutecznej komunikacji i angażowania pracowników, takie jak Business TV, a także interaktywne eventy digital, town halls czy newslettery w formie wideo – tłumaczy Filip Kożusznik, Content & Digital Director.

Agencja do tej pory zgromadziła już bogate doświadczenie w obszarze employer brandingu i komunikacji wewnętrznej, wspierając w tym zakresie firmy takie jak Coca-Cola, McDonald’s Polska, Siemens, T-Mobile Polska, czy Toyota Motor Manufacturing Poland.

Za nami wiele projektów z obszaru budowania marki pracodawcy, które realizowaliśmy dla klientów z różnych sektorów. Doświadczenie jest naszą siłą, zmieniające się trendy zaś – inspiracją do kolejnych, nieszablonowych działań. Niezależnie od tego, jakie aktywności podejmujemy, zależy nam przede wszystkim na autentyczności przekazu. Nie tylko dlatego, że oczekują jej nasi odbiorcy. To podejście, które długofalowo buduje zaufanie – dodaje Katarzyna Czajkowska.

 

Katarzyna Czajkowska

Katarzyna ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w PR. Jako Senior Communication Advisor, Internal Comms & EB Practice Leader będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji agencji w zakresie komunikacji wewnętrznej i budowania marki pracodawcy.