ACCOUNT MANAGER
Dołącz do nas!
DLACZEGO 24/7TEAM?
Nasz zespół i innowacyjne myślenie – to dwie rzeczy, które wyróżniają nas na rynku. Jesteśmy czołową agencją PR w Polsce. Realizujemy nowoczesne kampanie, jesteśmy skuteczni i dumni z tego, co robimy, jak pracujemy i jakie osiągamy rezultaty.
W 24/7Communication:
- Czeka na Ciebie praca dla silnych marek, liderów rynku
- Dowiesz się, jak wygląda PR w XXI wieku, i rozwiniesz swoje umiejętności w obszarze nowych narzędzi
- Będziesz mieć przestrzeń do realizacji własnych pomysłów
oraz dużą samodzielność połączoną z silnym wsparciem teamu - Będziesz pracować naprawdę hybrydowo – tam, gdzie chcesz,
i tak, jak lubisz - Poznasz nasz zespół otwartych, ciekawych świata profesjonalistów, którzy zawsze nawzajem się wspierają
Chcesz zobaczyć jak pracujemy? Zajrzyj do nas: instagram.com/247communication
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ/A?
- Komunikacją korporacyjną, CSR i wewnętrzną dla globalnej, prestiżowej marki. Bieżącą obsługą wykraczającą poza klasyczne narzędzia PR – z dużą dozą samodzielności, przy wsparciu przełożonego i silnego zespołu
- Opracowywaniem i wdrażaniem razem z teamem strategii PR. Proaktywnym analizowaniem potrzeb i otoczenia biznesowego Klienta oraz przygotowywaniem rekomendacji działań
- Zarządzaniem zespołem i budżetami
- Wsparciem w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi
- Rozwojem relacji z Klientami i w zespole
- Przygotowywaniem ofert PR dla potencjalnych Klientów
CO CIĘ CHARAKTERYZUJE?
- Jesteś osobą solidną, odpowiedzialną, zorientowaną na realizację celów i świetnie zorganizowaną. Ciekawą świata, głodną rozwoju
- Masz przynajmniej 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu złożonymi, kompleksowymi projektami z obszaru komunikacji korporacyjnej. Doświadczenie w obsłudze klientów z sektora FMCG i/lub pokrewnych branż będzie ważnym atutem
- Masz doświadczenie w komunikacji CSR, szczególnie w obszarze środowiskowym
- Potrafisz opracować przemyślaną strategię PR i przełożyć ją na ciekawą taktykę, uwzględniającą nowoczesne narzędzia komunikacji
- Świetnie piszesz i znasz dobrze dziennikarzy.
- Umiesz przygotować kosztorys, zarządzać budżetem, współpracować z partnerami i podwykonawcami, a gdy trzeba – negocjować
- Wiesz, co to znaczy być liderem zespołu i projektu. Wytyczasz kierunek, którym podążają inni
- Wiesz, jak dbać o relacje z klientem i w zespole.
- Znasz język angielski na poziomie C1 (lub wyżej)