Dlaczego 24/7 Team?
Pomyśl o miejscu, gdzie Twoja kreatywność przekłada się na realny wpływ – kształtujesz wizerunek globalnych brandów, które budzą emocje i pozostają w pamięci.
Dla nas PR to coś więcej niż komunikaty medialne – to budowanie zaufania. Dzięki niemu marki mogą zmieniać otaczającą nas rzeczywistość i nawiązywać prawdziwe relacje z otoczeniem.
Co oferujemy?
- silne portfolio klientów już na start,
- bliską współpracę ze studiem produkcyjnym i graficznym agencji,
- dużą niezależność i samodzielność w kształtowaniu rozwoju praktyki,
- możliwość budowania swojej pozycji jako eksperta na rynku,
- pracę w agencji z silną kulturą organizacyjną, gdzie wartości always Progress, always Reliable, always Care są widoczne w każdym naszym działaniu (więcej w naszym Culture Book: #247WAY – 24/7Communication)
- zespół najlepszych ekspertów, ciekawych świata profesjonalistów, którzy wzajemnie się wspierają
- elastyczność i działanie w duchu work-life integration – dzięki pracy hybrydowej, indywidualnym podejściu do planowania pracy czy możliwości workation
- inicjatywy integracyjne, podczas których łączymy inspiracje rozwojowe z dobrą zabawą i kreatywnymi wyzwaniami
- stabilne warunki zatrudnienia z perspektywą długookresowej współpracy oraz benefity (karta sportowa, pakiet medyczny, zajęcia z j. angielskiego z native speakerem)
Czym będziesz się zajmować?
- strategicznie doradzać klientom i tworzyć plany komunikacji,
- zarządzać zespołem (planowanie pracy, monitorowanie obłożenia, dbanie o efektywność i rentowność projektów),
- prowadzić procesy New Business (przetargi, rozwój biznesowy praktyki healthcare),
- budować widoczność praktyki healthcare na rynku,
- rozwijać relacje z KOL’s i organizacjami pacjenckimi,
- nadzorować komunikację korporacyjną i kampanie edukacyjne,
- proaktywnie wspierać klientów w pozycjonowaniu ekspertów i Zarządu (w tym issue management)
- wspierać merytorycznie proces powstawania kluczowych materiałów merytorycznych
- plasować przedstawicieli klienta na wydarzeniach branżowych, podczas konferencji i debat.
Kogo szukamy?
- osoby z minimum 7-letnim doświadczeniem w sektorze healthcare/pharma/well-being,
- bardzo dobrą znajomością regulacji dot. komunikacji w branży,
- umiejętnością pracy strategicznej i doradczej,
- doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i budżetem,
- praktyką w rozwoju biznesu i prowadzeniu procesów przetargowych,
- zaawansowaną znajomością języka angielskiego (min. B2),
- wysoką odpornością na stres i umiejętność pracy z celami biznesowymi.