Dlaczego 24/7 Team?
W 24/7Communication od ponad 20 lat zapewniamy naszym klientom doradztwo komunikacyjne na najwyższym poziomie – tworzymy i wdrażamy strategie komunikacji budując zaufanie, które umożliwia rozwój firm i organizacji w sposób zrównoważony.
Co oferujemy?
- Pracę w agencji z silną kulturą organizacyjną, gdzie wartości always Progress, always Reliable, always Care są widoczne w każdym naszym działaniu (więcej w naszym Culture Book: #247WAY – 24/7Communication)
- Rozwój Twoich talentów – zbudujemy wspólnie plan Twojego rozwoju podczas spotkań feedbackowych, a program Excellence Yourself pomoże Ci w uzupełnieniu wiedzy i doskonaleniu kompetencji
- Zespół najlepszych ekspertów, ciekawych świata profesjonalistów, którzy wzajemnie się wspierają
- Elastyczność i działanie w duchu work-life integration – dzięki pracy hybrydowej, indywidualnym podejściu do planowania pracy czy możliwości workation
- Inicjatywy integracyjne, podczas których łączymy inspiracje rozwojowe z dobrą zabawą i kreatywnymi wyzwaniami
- Stabilne warunki zatrudnienia z perspektywą długookresowej współpracy oraz benefity (karta sportowa, pakiet medyczny, zajęcia z j. angielskiego z native speakerem)
- Program motywacyjny, który sprawia, że każdy z naszych Pracowników jest beneficjentem sukcesów naszej agencji
Czym będziesz się zajmować?
- Udziałem w tworzeniu koncepcji strategicznych i planów komunikacji dla kluczowych Klientów agencji
- Bieżącą obsługą i rozwojem relacji z Klientami
- Koordynowaniem projektów o zróżnicowanym charakterze: komunikacja korporacyjna, pozycjonowanie eksperckie, współpraca z mediami i organizacjami branżowymi, zarządzanie komunikacją w SM
- Tworzeniem i redagowaniem różnego rodzaju tekstów, raportów i analiz
- Udziałem w tworzeniu rekomendacji działań dla obecnych i potencjalnych Klientów
Kogo szukamy?
- Osoby kreatywnej, otwartej na nowe wyzwania
- Szybko przyswajającej i stale pogłębiającej wiedzę branżową, z chęcią rozwoju i dobrym wyczuciem w tematach komunikacji B2B
- Z 1-2 letnim doświadczeniem w PR/komunikacji korporacyjnej
- Samodzielnej i odważnej w komunikowaniu swojego zdania
- Dobrze i ciekawie piszącej, z dużą dyscypliną języka
- Z umiejętnością analizy i odpowiadania na potrzeby Klienta
- Sprawnej, wręcz mistrza/mistrzyni organizacji, potrafiącej ustalać priorytety, bez strat na jakości
- Posługującej się swobodnie językiem angielskim (poziom B2/C1)