Agnieszka Prokopowicz

Agnieszka Prokopowicz

Junior Account Manager / Consumer Goods

Agnieszka ma kilkuletnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym. W 24/7Communication jest częścią zespołu FMCG & Food, w którym opiekuje się marką E.Wedel oraz Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel. Wspólnie z zespołem realizuje działania z zakresu komunikacji brandowej i konsumenckiej.

Swoją karierę w PR rozpoczęła od realizacji projektów unijnych we współpracy z KOWR, nadzorując ich wdrażanie w Niemczech, Austrii, Jordanii i Egipcie. Równocześnie koordynowała działania lokalnych agencji na rynkach bałtyckich dla firmy z branży automotive. Z czasem skupiła się na komunikacji korporacyjnej, wspierając instytut badawczy oraz przedsiębiorstwa z sektorów technologicznego, finansowego, e-commerce i przemysłowego. W jej portfolio znalazła się także współpraca ze stacjami telewizyjnymi i platformami streamingowymi.

Jej praca została wyróżniona w konkursie NextGen of PR 2023.

Poza pracą Agnieszka jest artystyczną duszą – przez kilka lat śpiewała w zespole rockowym, tworząc własne kompozycje i teksty. Samodzielnie nauczyła się gry na kilku instrumentach, choć to gitara pozostaje jej ulubionym. Uwielbia świat gamingu, malowanie figurek i odkrywanie nowych smaków tradycyjnych kuchni podczas podróży. Wszystko to robi, oczywiście, w jak najbardziej kolorowym makijażu na oczach.