Alicja Mroczkowska
Account Manager / Internal Comms & EB
Alicja specjalizuje się w działaniach z zakresu komunikacji wewnętrznej i Employer Branding. Doświadczenie zdobyła podczas realizacji projektów dla firm o skomplikowanych strukturach – 40 000 pracowników rozproszonych na terenie całej Polski czy sieci franczyzowych zrzeszających 60 000 właścicieli sklepów .
Swoją przygodę z komunikacją rozpoczęła 10 lat temu. Przed dołączeniem do 24/7 pracowała w dwóch agencjach – Garden of Words i Brave Hearts. Miała okazję współpracować m.in. z takimi klientami jak Grupa Eurocash, Polmos, Kujawski, Maspex, Duracell, Tesco Polska, Pasaże Tesco i Wydawnictwo Znak. Projekty, przy których pracowała, mają na swoim koncie nagrody – Złote Spinacze, Stevie Awards i MP Power Awards.
Posiada doświadczenie w obszarach PR, CSR, social media i influencer marketing. Najbardziej lubi wielonarzędziowe i długofalowe projekty dla klientów, którzy są otwarci na niestandardowe działania.
W wolnym czasie podróżuje – do tej pory odwiedziła 28 krajów, a jej ulubione kierunki to Bałkany, Skandynawia i Izrael. Wieczorami słucha podcastów o tematyce kryminalnej, a w weekendy studiuje zaocznie psychologię, którą się pasjonuje (w szczególności epigenetyką oraz psychopatologią).