Anna Jarosławska
HR & People Manager
Ekspertka HR z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze projektowania i wdrażania procesów związanych z kształtowaniem środowiska pracy, w którym pracownicy nieustannie się rozwijają i czują się doceniani za swoje osiągnięcia. W 24/7Communication odpowiada za realizację wszystkich procesów HR – i dba o to, aby Employee Journey każdego z członków 24/7TEAM była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Zarządza również obszarem organizacyjnym agencji.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej ze specjalizacją w obszarze Zarządzania zasobami ludzkimi. Przez wiele lat związana z HRM Partners, gdzie realizowała projekty doradcze z zakresu zarządzania kompetencjami i wynikami pracowników oraz prowadziła szkolenia z zakresu umiejętności menedżerskich.
Dla niej najważniejsza jest rodzina – mąż i dwie córki, z którymi uwielbia spędzać czas. Pasjonatka podróży bliższych i dalszych, poznawania ludzi i kultur oraz czerpania z różnorodności świata.