Magdalena Gładysz

Magdalena Gładysz

Account Manager / Telco & E-commerce

Magda prowadzi projekty dla klientów z branży telco, automotive oraz IT. Zajmuje się komunikacją produktową i korporacyjną, zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Realizuje również projekty dotyczące ESG. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej i employer brandingu, a także w działaniach z zakresu influencer marketingu.

Jest odpowiedzialna również za komunikację agencji – zarówno prowadzenie biura prasowego, jak i koordynację podcastów 247Talks, a także treści na profilu na Instagramie.

Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej, którą studiowała na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II. Już w czasie studiów współpracowała z lokalnymi mediami – głównie tygodnikami, a potem z TVP3. Pierwsze kroki w PR podejmowała w Akademii Przyszłości, a następnie w warszawskich agencjach, gdzie zajmowała się klientami zarówno z branży nowych technologii, jak i lifestyle\’u czy marek alkoholowych.

Jej największą pasją są podróże – najlepiej w gronie przyjaciół, głównie po Europie. W wolnych chwilach pochłania literaturę faktu i biografie. Niestraszne są jej maratony – oczywiście z Netflixem. Zdecydowanie w 247TEAM jest największą fanką serialu Friends.