Małgorzata Maliszewska
Senior Account Manager / Food & Agriculture Practice Leader
Małgorzata specjalizuje się w komunikacji strategicznej, public affairs oraz issue management. W 24/7 zarządza praktyką wspierającą komunikacyjnie podmioty działające w branży handlowej, na rynku rolno-spożywczym oraz w sektorze franczyzowym. Wraz z zespołem ekspertów doradza klientom w obszarze komunikacji korporacyjnej, ESG i zarządzania reputacją.
Przed dołączeniem do zespołu 24/7 przez dwanaście lat pracowała w firmach doradczych, które specjalizują się w złożonych projektach komunikacyjnych, w tym komunikacji kryzysowej. Dzięki temu doświadczeniu najlepiej wykorzystuje swoje kompetencje w projektach, które uwzględniają długofalowe cele i różnych interesariuszy organizacji. Poza obszarem kompetencyjnym praktyki, doradzała także firmom z branży energetycznej, surowcowej oraz infrastrukturalnej. Małgorzata jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, wiedzę z zakresu ESG pogłębiała w ramach studiów poświęconych odpowiedzialnemu i zrównoważonemu zarządzaniu w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
W wolnym czasie czyta i zwiedza, należy do Stowarzyszenia Przyjaciół Muzeum Narodowego w Warszawie. Kiedy tylko jest to możliwe, odwiedza Włochy.