Media cyfrowe i społecznościowe
Profilowanie firmy w mediach społecznościowych i kanałach cyfrowych.
W 2022 roku przeciętna osoba spędzała 2 godziny dziennie na przeglądanie mediów społecznościowych. To 2 godziny, w których Twój przekaz może przykuć uwagę. Dla firm, media społecznościowe to okazja do dotarcia z przekazem korporacyjnym do grupy docelowej, do której trudno dotrzeć za pomocą innych kanałów.
W naszym podejściu, jako agencji PR, media społecznościowe mają służyć budowaniu zaufania wśród odbiorców docelowych.
Nasz zespół tworzy przemyślane komunikaty i pilnuje, aby trafiły one do właściwych osób. Przygotowujemy atrakcyjne i wiarygodne treści, dobrze opowiedziane i odpowiednio rozpowszechnione.
Zapewniamy m.in.:
- Korporacyjne komunikaty w mediach społecznościowych
- Social listening i raportowanie
- Optymalizację SEO
- Kampanie organiczne i płatne
- Benchmarking konkurencji cyfrowej
- Strony internetowe
- Zarządzanie kontami firmy i kadry kierowniczej na LinkedIn