Kryzys to potencjalna utrata najważniejszej dla organizacji wartości – czyli zaufania.
Sytuacja kryzysowa, jak żaden inny czynnik, szybko i bezpośrednio wpływa na sukces lub porażkę biznesową organizacji. Rzeczywistość, w której dochodzi do kryzysu, jest zawsze czarno-biała. Dlatego Twoim zadaniem jest przejęcie kontroli nad sytuacją. My podpowiemy Ci jak to zrobić.
Naszym zadaniem jest:
Przeciwdziałanie kryzysom, by organizacja nie utraciła zaufania
Ograniczenie wpływu trwającego kryzysu na zaufanie
Odbudowa zaufania po kryzysie
Zarządzaliśmy kryzysami w salach posiedzeń zarządów i w terenie – w miejscach kumulacji dużych emocji. Z powodzeniem zabezpieczaliśmy dla naszych Klientów komunikację takich sytuacji, jak m.in.:
Podstawą skutecznego zarządzania kryzysem jest przygotowanie się do niego. Dlatego zapewniamy Ci:
Audyt przeszłych sytuacji kryzysowych w Twojej organizacji
Identyfikację i analizę potencjalnych ryzyk
Przygotowanie strategii i procedur zarządzania kryzysem
Szkolenia antykryzysowe
Bieżące wsparcie w zarządzaniu sytuacją kryzysową
Wsparcie w trybie pogotowia antykryzysowego
Prowadzimy szkolenia przygotowujące do reakcji w potencjalnych sytuacjach kryzysowych
Pracujemy na realistycznych scenariuszach. Twój zespół w trakcie sesji szkoleniowej przygotowuje strategię, rekomendację działań i treści oświadczeń kryzysowych. Sesja pozwala weryfikować działanie procedur, skuteczność narracji oraz gotowość organizacji na potencjalny kryzys. Nasi doświadczeni eksperci udzielają profesjonalnego feedbacku.
Zapytaj o szkolenieCrisis-test w naszym 24/7Studio:
Oferujemy także wyjątkowa możliwość testu gotowości na kryzys w czasie rzeczywistym. Uczestnicy doświadczają wybuchającego właśnie kryzysu. Z każdej strony zespół atakowany jest publikacjami, telefonami, komentarzami internautów, postami na social mediach. Kryzys szybko przybiera na sile. Obecny na szkoleniu zespół Klienta zmuszony jest zebrać sztab kryzysowy, wypracować strategię działania oraz oświadczenie. Następnie udzielić wypowiedzi do kamery.
Zapytaj o Crisis-test