Kryzys to potencjalna utrata najważniejszej dla organizacji wartości – czyli zaufania.

Sytuacja kryzysowa, jak żaden inny czynnik, szybko i bezpośrednio wpływa na sukces lub porażkę biznesową organizacji. Rzeczywistość, w której dochodzi do kryzysu, jest zawsze czarno-biała. Dlatego Twoim zadaniem jest przejęcie kontroli nad sytuacją. My podpowiemy Ci, jak to zrobić.

Naszym zadaniem jest:

01

Przeciwdziałanie kryzysom, by organizacja nie utraciła zaufania

02

Ograniczenie wpływu trwającego kryzysu na zaufanie

03

Odbudowa zaufania po kryzysie

Zarządzaliśmy kryzysami w salach posiedzeń zarządów i w terenie – w miejscach kumulacji dużych emocji. Z powodzeniem zabezpieczaliśmy dla naszych Klientów komunikację takich sytuacji, jak m.in.:

Zdarzenia losowe

Zdarzenia losowe

Awarie, problemy techniczne

Awarie, problemy techniczne

Ataki hakerskie, cyberbezpieczeństwo

Ataki hakerskie, cyberbezpieczeństwo

Zabezpieczenie inwestycji

Zabezpieczenie inwestycji

Wycofanie produktów i wadliwe produkty

Wycofanie produktów i wadliwe produkty

Problemy patentowe

Problemy patentowe

Zamknięcie zakładów, restrukturyzacje

Zamknięcie zakładów, restrukturyzacje

Strajk pracowników

Strajk pracowników

Zarzuty dyskryminacji, mobbingu

Zarzuty dyskryminacji, mobbingu

Protesty społeczne i konsultacje społeczne

Protesty społeczne i konsultacje społeczne

Protesty ekologów i kwestie ochrony środowiska

Protesty ekologów i kwestie ochrony środowiska

Podstawą skutecznego zarządzania kryzysem jest przygotowanie się do niego. Dlatego zapewniamy Ci:

Audyt przeszłych sytuacji kryzysowych w Twojej organizacji

Identyfikację i analizę potencjalnych ryzyk

Przygotowanie strategii i procedur zarządzania kryzysem

Szkolenia antykryzysowe

Bieżące wsparcie w zarządzaniu sytuacją kryzysową

Wsparcie w trybie pogotowia antykryzysowego

Prowadzimy szkolenia przygotowujące do reakcji w potencjalnych sytuacjach kryzysowych

Pracujemy na realistycznych scenariuszach. Twój zespół w trakcie sesji szkoleniowej przygotowuje strategię, rekomendację działań i treści oświadczeń kryzysowych. Sesja pozwala weryfikować działanie procedur, skuteczność narracji oraz gotowość organizacji na potencjalny kryzys. Nasi doświadczeni eksperci udzielają profesjonalnego feedbacku.

Zapytaj o szkolenie
Crisis-test

Crisis-test w naszym 24/7Studio:

Oferujemy także wyjątkową możliwość testu gotowości na kryzys w czasie rzeczywistym. Uczestnicy doświadczają wybuchającego właśnie kryzysu. Z każdej strony zespół atakowany jest publikacjami, telefonami, komentarzami internautów, postami na social mediach. Kryzys szybko przybiera na sile. Obecny na szkoleniu zespół Klienta zmuszony jest zebrać sztab kryzysowy, wypracować strategię działania oraz oświadczenie. Następnie udzielić wypowiedzi do kamery.

Zapytaj o Crisis-test

Bieżące wsparcie w zarządzaniu sytuacją kryzysową:

Doradztwo strategiczne na poziomie zarządu

Organizacja sztabu kryzysowego

Moderacja sytuacji kryzysowej

Przygotowanie oświadczeń

Opracowanie key Messages i treści Q&A - media

Opracowanie key Messages i treści Q&A - social media

Monitoring mediów i social mediów z rekomendacją działań

Gotowość do działania 24/7

Przygotowanie komunikacji dla partnerów biznesowych

Przygotowanie komunikacji wewnętrznej

Prowadzenie biura prasowego z funkcją rzecznika prasowego

Opracowanie planu rehabilitacji marki i reputacji firmy po kryzysie

Wsparcie ryzysowe ad hoc

Oferujemy także wsparcie kryzysowe ad hoc w trybie 24/7:

  • analiza sytuacji wyjściowej
  • spotkania statusowe i bieżące doradztwo
  • określenie narracji i kluczowych tez komunikacyjnych dla wszystkich grup docelowych
  • przygotowanie oświadczeń (oraz ich aktualizację w zależności od dynamiki sytuacji) do wszystkich grup docelowych,
  • bieżący kontakt z mediami
  • opracowanie listy Q&A
  • przygotowanie przedstawicieli Klienta do wywiadów

Potrzebujesz doradztwa w kryzysie komunikacyjnym – skontaktuj się z nami!