24/7Communication dołącza do Crisis Communications Network Europe

24/7Communication

24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych,  świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.

„W Crisis Communications Network Europe mocno wierzymy, że społeczeństwo staje się coraz bardziej złożone, a działania naszych klientów nie są już ograniczone granicami państw. Oczekiwania wobec komunikacji i agencji lub firm konsultingowych są wyższe niż kiedykolwiek. Cieszymy się, że Polska, reprezentowana przez 24/7Communication, dołączyła do nas wraz ze swoją jakościową ekspertyzą, doświadczeniem i wiedzą o tym ważnym, europejskim rynku – mówi Frank Schroedter z niemieckiej agencji Engel & Zimmermann, która była wśród współzałożycieli CCNE.

Celem CCNE jest dalszy rozwój agencji członkowskich, a tym samym ich klientów, w stawianiu czoła wyzwaniom, jakie dziś stoją przed biznesem. Dla 24/7Communication jest to kolejny etap rozwoju i poszerzenia kompetencji doradczych w obszarze crisis management i ochrony reputacji.

24/7Communication oferuje kompleksową obsługę w zakresie komunikacji kryzysowej, m.in. procedury kryzysowe, treningi gotowości zespołu, czy pogotowie antykryzysowe w trybie 24/7.  „Członkostwo w CCNE pozwala nam wykorzystać nasze doświadczenie w profesjonalnym doradztwie kryzysowym i współpracować z innymi liderami branży w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań. Dzięki tej współpracy 24/7Communication zyskało unikatową możliwość wymiany spostrzeżeń i najlepszych praktyk ze zróżnicowaną siecią ekspertów, wnosząc jednocześnie własną wiedzę, z której korzystać mogą inni członkowie organizacji. Partnerstwo z CCNE przynosi obopólne benefity oferując wszystkim stronom wyjątkowe możliwości współpracy i rozwoju” – mówi Dirk Aarts, CEO & Founding Partner 24/7Communication. „Dodatkowo, dzięki naszej obecności w CCNE możemy wspierać potencjalne potrzeby naszych klientów w obszarze budowania i wzmacniania zaufania oraz reakcji i odporności na potencjalne sytuacje kryzysowe na rynkach europejskich. Łącząc siły z CCNE, 24/7Communication jest w stanie napędzać pozytywne zmiany i podnosić jakość profesjonalnej komunikacji tam, gdzie ma to strategiczne znaczenie dla biznesu” – dodaje Dirk Aarts.

Misją sieci CCNE jest podnoszenie międzynarodowej świadomości klientów w zakresie trendów, zagrożeń i możliwości biznesowych. Sieć stawia na silną współpracę agencji członkowskich, organizuje inspirujące, nieszablonowe wydarzenia oraz stymuluje do kreatywnego myślenia opartego na innowacyjnych rozwiązaniach. Jest to także przestrzeń do wymiany idei, które pozytywnie wpływają na profesjonalne wsparcie w korporacyjnej komunikacji kryzysowej.

„Żyjemy w świecie, który można określić mianem sieci naczyń połączonych, także w sensie międzynarodowym, gdzie kryzysy mogą pojawić się w każdej chwili, a skuteczna komunikacja i zarządzanie kryzysowe mają kluczowe znaczenie. Obecny globalny krajobraz wymaga niezrównanego poziomu gotowości i zdolności adaptacyjnych w komunikacji kryzysowej. Wiarygodność i zaangażowanie są kluczowe, a CCNE oferuje ciągłe i ustrukturyzowane możliwości doskonalenia się w tym obszarze” – akcentuje Dirk Aarts.