Czy branża komunikacyjna zaprzyjaźniła się już z AI? Jak realnie wygląda poziom wiedzy w organizacjach?

Klaudia Chmielecka Klaudia Chmielecka
Senior Communication & Creative Strategist

Ciągle tylko AI AI AI. W pracy, na konferencjach, w social mediach. Rewolucja dzieje się na naszych oczach, a jej tempo sprawia, że nawet ekspertom trudno jest być na bieżąco. Jak się w tym wszystkim odnaleźć? Czym właściwie różnią się modele językowe od modeli dyfuzji? Czy tylko programiści mogą być specjalistami od AI? Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, aby realnie pomagała nam osiągać cele, tworzyć lub rozwiązywać problemy?

Między innymi na te pytania znajdziecie odpowiedź w rozmowie z cyklu 24/7Talks, w której nasza Senior Communication & Creative Strategist Klau Chmeielcka gości w 24/7Studio Piotra Bombola – konsultanta z obszaru AI oraz twórcę narzędzia adaily.co.

Film jest niedostępny ponieważ nie wyraziłeś zgody na cookies YouTube.
Zobacz film na YouTube

Zmień ustawienia