Jak prowadzić komunikację, by jej przekaz zainteresował, został zapamiętany i wzbudził zaufanie?

24/7Communication

 

Na to pytanie odpowiedzieliśmy wraz z naszym klientem McDonalds, opracowując i realizując wspólnie komunikację Raportu ESG pt.: „30 lat w dobrym kierunku” – kierunku zrównoważonego rozwoju.

Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia wybraliśmy te narzędzia i sposoby, które najlepiej konweniowały z tematem i gwarantowały zadowalający końcowy efekt.

  • Pobudziliśmy zmysły! Przekaz, który ma zostać w pamięci powinien dać się poznać na wiele sposobów przy użyciu co najmniej: słuchu, wzroku, dotyku.
  • Zdywersyfikowaliśmy formę! Różnorodność materiałów pozwoliła uatrakcyjnić komunikat i dotrzeć do odbiorcy, niezależnie od tego jak rodzaj komunikacji preferuje.
  • Wykorzystaliśmy wszystkie kanały – social media, media, wydarzenia, byliśmy tam, gdzie bywają nasi odbiorcy.
  • Nadaliśmy ludzką twarz – eksperci, z którymi rozmawialiśmy, byli najlepszymi ambasadorami przekazu.

A  jak to  wyglądało w praktyce?

Raport ESG McDonald’s to aż 140 stron podsumowujących działania marki w obszarach zrównoważonego rozwoju oraz wpływu w 2021 roku w oparciu o wskaźniki GRI (Global Reporting Initiative). W ramach tego projektu:

  • Stworzyliśmy identyfikację wizualną raportu i całej komunikacji
  • Komunikowaliśmy w digital i mediach – raport do pobrania jest z Landing Page (https://mcdonalds.pl/raport-esg/), papki McDonald’s i w wersji drukowanej
  • Przeprowadziliśmy i nagraliśmy wywiad z Adamem Pieńkowskim, Managing Directorem McDonald’s nt. raportu
  • Byliśmy z McDonald’s i raportem na XXXI Forum Ekonomicznym w Karpaczu

Jakie były rezultaty naszych działań?

  • 2,8 mln zasięgu w mediach
  • 700 raportów przekazanych w Karpaczu

Case Study McDonald’s