Healthcare Practice Leader

Budujemy jedną z najmocniejszych praktyk healthcare na rynku – współpracujemy z firmami będącymi liderami w swojej kategorii. Poszukujemy osoby, która przejmie stery rozwoju zespołu, klientów i projektów w obszarze medycznym, farmaceutycznym i well-being. 

Dlaczego 24/7 Team?

Pomyśl o miejscu, gdzie Twoja kreatywność przekłada się na realny wpływ – kształtujesz wizerunek globalnych brandów, które budzą emocje i pozostają w pamięci. 

Dla nas PR to coś więcej niż komunikaty medialne – to budowanie zaufania. Dzięki niemu marki mogą zmieniać otaczającą nas rzeczywistość i nawiązywać prawdziwe relacje z otoczeniem. 

Co oferujemy?

  • silne portfolio klientów już na start, 
  • bliską współpracę ze studiem produkcyjnym i graficznym agencji, 
  • dużą niezależność i samodzielność w kształtowaniu rozwoju praktyki, 
  • możliwość budowania swojej pozycji jako eksperta na rynku, 
  • pracę w agencji z silną kulturą organizacyjną, gdzie wartości always Progress, always Reliable, always Care są widoczne w każdym naszym działaniu (więcej w naszym Culture Book: #247WAY – 24/7Communication) 
  • zespół najlepszych ekspertów, ciekawych świata profesjonalistów, którzy wzajemnie się wspierają 
  • elastyczność i działanie w duchu work-life integration – dzięki pracy hybrydowej, indywidualnym podejściu do planowania pracy czy możliwości workation 
  • inicjatywy integracyjne, podczas których łączymy inspiracje rozwojowe z dobrą zabawą i kreatywnymi wyzwaniami 
  • stabilne warunki zatrudnienia z perspektywą długookresowej współpracy oraz benefity (karta sportowa, pakiet medyczny, zajęcia z j. angielskiego z native speakerem) 

 

Czym będziesz się zajmować?

  • strategicznie doradzać klientom i tworzyć plany komunikacji, 
  • zarządzać zespołem (planowanie pracy, monitorowanie obłożenia, dbanie o efektywność i rentowność projektów), 
  • prowadzić procesy New Business (przetargi, rozwój biznesowy praktyki healthcare), 
  • budować widoczność praktyki healthcare na rynku, 
  • rozwijać relacje z KOL’s i organizacjami pacjenckimi, 
  • nadzorować komunikację korporacyjną i kampanie edukacyjne, 
  • proaktywnie wspierać klientów w pozycjonowaniu ekspertów i Zarządu (w tym issue management)  
  • wspierać merytorycznie proces powstawania kluczowych materiałów merytorycznych  
  • plasować przedstawicieli klienta na wydarzeniach branżowych, podczas konferencji i debat.  

Kogo szukamy?

  • osoby z minimum 7-letnim doświadczeniem w sektorze healthcare/pharma/well-being, 
  • bardzo dobrą znajomością regulacji dot. komunikacji w branży, 
  • umiejętnością pracy strategicznej i doradczej, 
  • doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i budżetem, 
  • praktyką w rozwoju biznesu i prowadzeniu procesów przetargowych, 
  • zaawansowaną znajomością języka angielskiego (min. B2), 
  • wysoką odpornością na stres i umiejętność pracy z celami biznesowymi.