Pewnie niejeden raz słyszeliście o Super Bowl. Sporym uproszczeniem byłoby stwierdzenie, że w tym popularnym święcie futbolu najważniejsze są emocje sportowe. To wydarzenie, na które czekają miliony osób, by zasiąść przed telewizorami i obejrzeć… reklamy zapewniające co najmniej równie solidną dawkę wrażeń. W całym show chodzi bowiem o niezwykły miks doznań, do którego światowe brandy szykują się miesiącami, by zaskoczyć odbiorców oryginalnym podejściem.
Transmitowane podczas Super Bowl reklamy spokojnie mogłyby konkurować z szeregiem kasowych produkcji kinowych. To nie są zwykłe spoty, a specjalnie przygotowane na tę okazję filmy angażujące światowej sławy aktorów, piosenkarzy, celebrytów czy influencerów. Skala Super Bowl sprawia, że podczas wydarzenia wiele marek chce dotrzeć do tak szerokiego grona odbiorców wraz ze swoim przekazem. Nikogo więc nie będzie dziwił fakt, że ceny reklam z roku na rok rosną, a chętnych wciąż nie brakuje.
Na które z reklam warto zwrócić szczególną uwagę?
- Doritos, ,,Dina & Mita”
Choć w reklamie nowego wariantu Doritos ,,Dinamita” pojawiła się Jenna Ortega (znana m.in. z serialu Wednesday czy filmu Krzyk VI), serca wielu skradły jej pozostałe bohaterki. Dwie starsze panie, Dina oraz Mita pokazują, ile są w stanie zrobić, by posmakować nowego wariantu Doritos.
Link: Dina & Mita (youtube.com)
- Pringles, ,,Mr. P”
Co stanie się aktorowi Chrisowi Pattowi, gdy nagle wyglądem zacznie przypominać słynnego Pana.P? Pringles odpowiada w spocie reklamowym.
Link: Pringles | Mr. P (youtube.com)
- Dunkin, ,,The DunKings”
Ben Affleck zakłada boysband i zamierza tym zaimponować swojej dziewczynie… Jenifer Lopez! Oprócz wspomnianych gwiazd, w spocie występują również Matt Damon, Tom Brandy, Jack Harlo i Fat Jo.
- M&M’S, ,,The M&M’s Almost Champions Ring of Comfort”
Kreatywność i innowacyjność M&M’s ujęta w jednym spocie. W kampanii pojawia się specjalnie zaprojektowany pierścień dla graczy NFL, którzy nigdy nie zdobyli mistrzostwa Super Bowl. Pierścień wyróżnia się jednym detalem – diamentem stworzonym z masła orzechowego.
Link: The M&M’S Almost Champions Ring of Comfort – :30 Super Bowl Ad (youtube.com)
- Oreo, ,,Imagine a world where the twist of OREO could change everything. Literally everything”
Przekręcenie i otwarcie ciastka Oreo działa jak rzut monetą, co potwierdza występująca w reklamie Kris Jenner.
- SToK Cold Brew, ,,SToK Cold Brew Unleashes Sir Anthony Hopkin’s Inner Wred Dragon”
Anthony Hopkins, legenda kina, opowiada o aktorstwie, by później przebrać się za maskotkę drużyny piłkarskiej. Aktor występuje tutaj w spocie reklamowym kawy.
Link: STōK Cold Brew Unleashes Sir Anthony Hopkins’ Inner Wred Dragon (youtube.com)
- Uber Eats, ,,Don’t forget Uber Eats”
Aby coś zapamiętać, trzeba o czymś zapomnieć. Jennifer Aniston zapomina, że przez 10 lat grała razem z Davidem Schimmerem w serialu ,,Przyjaciele” i nie rozpoznaje go na ulicy. Pamięta jednak, że w Uber Eats można zamówić coś więcej niż samo jedzenie. Motyw humorystyczny zapominania różnych rzeczy podkreślony został także przez Victorię i Davida Beckham.
Link: DON’T FORGET UBER EATS (youtube.com)
- Dove ,,Hard-Knock Life”
45% nastolatek rezygnuje ze sportu z powodu kompleksów na punkcie swojego ciała. Dove przekonuje, że dziewczynki powinny zachować pewność siebie.
Link: Dove “It’s the Hard Knock Life” Super Bowl LVIII (58) 2024 Commercial (youtube.com)
- CeraVe, ,,Michael CeraVe”
Czy kanadyjski aktor Michael Cera stworzył CeraVe? Idealne wykorzystanie potencjału influencera do promocji marki kosmetycznej.
Link: Michael CeraVe – SB 2024 (youtube.com)
- State Farm Insurance, ,,Like a Good Neighbaaa”
Arnold Schwarzenegger i Danny DeVito ponownie razem, jednak tym razem nie w filmie,,Twins” a spocie reklamowym firmy ubezpieczeniowej.