Co robimy
Wspieramy wiodące firmy w Polsce w budowaniu zaufania.
Reputacja, komunikacja, relacje, cel – teraz, jak jeszcze nigdy wcześniej, są ważne, aby zdobyć poparcie tych, którzy są dla Ciebie ważni i dla których Ty jesteś ważny.
Opracowujemy strategie, planujemy i wdrażamy działania komunikacyjne, które sprawią, że Twoi odbiorcy będą zaangażowani i staną się rzecznikami Twojej sprawy.
Oferujemy szerokie spektrum komunikacji. Od relacji z mediami po zarządzanie reputacją. Od ESG po public affairs i komunikację wewnętrzną. Dzięki zespołowi 70 profesjonalistów z doświadczeniem w różnych sektorach i dziedzinach, Twoja komunikacja i zarządzanie zaufaniem są w dobrych rękach.
Earn trust.
Drive change.
Earn trust.
Drive change.
Dzisiejszy świat jest złożony. Pojawiają się nowe trendy. Dawna świetność nie jest gwarancją przyszłego sukcesu. Na rynku pojawiają się nowe firmy, które potrafią wstrząsnąć całymi sektorami gospodarki. Klienci oczekują coraz więcej od marek, które kochają. W tym klimacie zmian, wiele firm i marek musi zaangażować wszystkie siły w to, aby nadal się liczyć dla swoich odbiorców.
Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek, komunikacja odgrywa strategiczną rolę w budowaniu zaufania z interesariuszami, niezbędnego do napędzania zmian i transformacji. W 24/7Communication projektujemy i dostarczamy strategiczną komunikację firmom, które chcą nadawać na tych samych falach, co ich pracownicy, klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele władz i grupy interesariuszy.
Jesteśmy adwokatami zaufania. Zaufanie buduje reputację, wiarygodność i zaangażowanie. Dzięki niemu procesy biznesowe są płynniejsze, z powodzeniem udaje się realizować projekty generujące zmianę, a w trudnych czasach dzięki zaufaniu można ograniczyć szkody. Zaufanie napędza pozytywne zmiany.
Marki, firmy i instytucje mogą na nie zapracować działając we właściwy sposób, dobrze się komunikując i budując wzajemnie korzystne relacje z tymi, którzy mają dla nich znaczenie i dla których oni sami są ważni.