Aleksandra Wójcik

Aleksandra Wójcik

Senior Account Manager / Telco & E-commerce Practice Leader

Ola posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, w tym – doradztwa strategicznego i wsparcia egzekucyjnego. W 24/7 pracuje w zespole Technology & Retail, realizując projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej, B2C, B2B, employer branding czy ESG.

Podejmowane działania zawsze realizuje w oparciu o fundamentalne zasady komunikacji 360°, czyli pełnego wykorzystania wszystkich dostępnych kanałów lub poszukiwania nowych – od media relations, działań online i niestandardowych, po outdoor, eventy oraz wpółpracę z influencerami. Wspiera firmy także w pozycjonowaniu wewnętrznych ekspertów, procesach wewnętrznej transformacji oraz zarządzaniu kryzysowym.

Zanim dołączyła do zespołu 24/7, doświadczenie zdobywała pracując w czołowych agencjach PR, realizując działania dla dużych marek z sektorów technologicznego, motoryzacyjnego oraz przemysłowego.

Prywatnie wielbicielka zwierząt wszelakich (zwłaszcza kotów), fanka kultury Portugalii oraz dumna Ślązaczka. Kiedy tylko może, pakuje walizkę i rusza w świat. A gdy nie może – zaczytuje się w książkach, szczególnie poświęconych historii Anglii lub rusza z latawcem na plażę i spędza czas na kitesurfingu.