Marta Pikora

Marta Pikora

Communication Advisor / B2B Communication

Marta koordynuje działania z obszaru komunikacji B2B. Wspiera Klientów w opracowaniu i wdrożeniu strategii komunikacji oraz w prowadzeniu projektów dotyczących komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Z wykształcenia jest socjologiem z silnym zapleczem badawczym i metodologicznym. Przez ponad 7 lat pracowała po stronie klienta, realizując projekty marketingowe i komunikacyjne z zakresu B2B i B2B2C (BNP Paribas Cardif, PwC, Ayming). Odpowiadała za obszar public relations, komunikację wewnętrzną, employer branding, marketing produktowy oraz digital marketing. Posiada certyfikat DIMAQ Professional. Jej mocną stroną są strategiczne analizy, opracowywanie rekomendacji, tworzenie zróżnicowanego contentu oraz przeprowadzanie researchu.

Jest zagorzałą orędowniczką idei, że najlepsze pomysły nie przychodzą do głowy za biurkiem, tylko w czasie wysiłku fizycznego lub długich spacerów. Od 2009 roku regularnie biega, a od 2012 roku prowadzi bloga podróżniczego, na którym podejmuje tematy dotyczące m.in. kultury, historii i geopolityki oraz recenzuje reportaże. Miłośniczka baletu i malarstwa.