
Natalia Kuchta
Account Manager / Retail, Food & Agriculture
Natalia specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, ESG oraz budowaniu reputacji przedsiębiorstw. Nadzoruje także projekty z zakresu komunikacji produktowej. Realizuje wielopoziomowe działania dla m.in. klientów z sektora rolno-spożywczego, wykorzystując tradycyjne i nowoczesne formy komunikacji. Na co dzień współpracuje m.in. z grupą spółek DANONE (w tym think tankiem „Żywność dla Przyszłości), Tchibo Warszawa czy Goodvalley.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Public Relations, realizując działania dla klientów z sektorów: turystycznego, kulturalnego, spożywczego, kosmetycznego czy chemii gospodarczej. Prowadziła zintegrowane projekty z zakresu media relations, event marketingu, influencer marketingu, komunikacji w social mediach czy CSR. Karierę zawodową rozpoczynała w mediach, pracując jako redaktor i dziennikarz serwisów sportowych.
Natalia jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ, a także Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW. Studia podyplomowe z zakresu polityki klimatycznej i transformacji energetycznej realizowane na Wydziale Zarządzania UW pozwoliły jej pogłębić i usystematyzować wiedzę z zakresu ESG, zrównoważonego i odpowiedzialnego zarządzania przedsiębiorstwami oraz kooperacji międzysektorowej.
Wolny czas spędza aktywnie – podróżując i poznając nowe miejsca, jeżdżąc na rowerze, a także przemierzając szlaki w ukochanych górach. Ma na swoim koncie m.in. solo wyprawę rowerową ze Świnoujścia przez Hel do Gdańska – łącznie ponad 550 km. Nie wyobraża sobie życia bez książek – najchętniej czyta literaturę faktu.