Natalia Kuchta

Natalia Kuchta

Junior Account Manager / Food & Agriculture

Natalia realizuje działania dla klientów z sektora spożywczego, obejmujące komunikację brandową i korporacyjną. Uwielbia projekty wielopoziomowe, pozwalające łączyć różnorodne kompetencje. Chętnie zgłębia nie tylko tajniki public relations, ale także tematyki, w której specjalizują się poszczególni klienci.

Doświadczenie zdobywała w agencjach Public Relations, realizując działania dla klientów z sektorów: turystycznego, kulturalnego, spożywczego, kosmetycznego czy chemii gospodarczej. Prowadziła projekty z zakresu media relations, event marketingu, influencer marketingu, komunikacji w social mediach czy CSR. Karierę zawodową rozpoczynała w mediach, pracując jako redaktor i dziennikarz serwisów sportowych.

Natalia uwielbia spędzać wolny czas aktywnie – podróżując i poznając nowe miejsca, jeżdżąc na rowerze, a także przemierzając szlaki w ukochanych górach. Ma na swoim koncie m.in. samotną wyprawę rowerową ze Świnoujścia przez Hel do Gdańska – łącznie ponad 550 km. Nie wyobraża sobie życia bez książek – najchętniej czyta literaturę faktu.