Olga Retko
Junior Account Manager / HoReCa
Olga doradza i realizuje wspólnie z zespołem projekty z zakresu komunikacji marketingowej i wewnętrznej. Specjalizuje się również w działaniach eventowych.
Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz Komunikacji medialno-marketingowej. Doświadczenie zdobywała realizując projekty i kampanie m.in. dla takich marek Lech Premium, Pilsner Urquell, Glenfiddich, Milka, Oreo, Panasonic. Jej doświadczenie łączy ze sobą umiejętności kreatywne z dziennikarskimi. Świetnie czuje się w tworzeniu i egzekucji strategii lifestylowych, kierowanych do młodych konsumentów. Podczas codziennej pracy stawia przede wszystkim na partnerskie relacje nie tylko z klientami, ale również mediami, podwykonawcami czy influencerami, których świat codziennie bacznie obserwuje.
Prywatnie wielka fanka podróży, będąca na tropie nieoczywistych miejscówek. Kiedy bierze wolne, to tylko po to, aby uciec z miasta. Kiedy jednak już w nim zostaje, szuka muzycznych nowości i ogląda dokumenty.