Podsumowanie 70. edycji festiwalu kreatywności Cannes Lions 2023
Cannes Lions to jeden z najważniejszych festiwali reklamy i kreatywności na świecie, który odbywa się corocznie w południowej Francji. Tegoroczna edycja zgromadziła profesjonalistów z branży reklamowej, agencji i twórców, którzy dzielili się wiedzą i inspirującymi prezentacjami. To, co niewątpliwie w nich wybrzmiało, m.in. w prezentacji przedstawicieli firmy Unilever czy Mastercard, to wykorzystanie kreatywności do rozwiązywania realnych problemów i wyzwań biznesowych. Mówiło się także wiele o roli kreatywności w projektowaniu strategii komunikacji, która pozwala spojrzeć na problem z różnych perspektyw i umożliwia łączenie różnych idei, konceptów, takich jak AI, gaming, ESG (w szczególności inkluzywność i dostępność) oraz komunikacja do generacji Silver.
Aby poznać jeszcze lepiej kampanie, które poruszyły opinię publiczną oraz dowiedzieć się więcej na temat trendów, tematyki, faktów o efektywności działań komunikacyjnych zapraszamy do obejrzenia materiałów wideo przygotowanych przez naszych ekspertów. W intersujących sposób oddają one to, co działo się podczas 70. Edycji Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023.
Przegląd kampanii, które uczą i poruszają oraz zabierają głos w słusznej sprawie.
Film jest niedostępny ponieważ nie wyraziłeś zgody na cookies Vimeo.
Zobacz film na Vimeo
Subiektywne podsumowanie 70. Edycji Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023 – część 1
Film jest niedostępny ponieważ nie wyraziłeś zgody na cookies Vimeo.
Zobacz film na Vimeo
Subiektywne podsumowanie 70. Edycji Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2023 – część 2
Film jest niedostępny ponieważ nie wyraziłeś zgody na cookies Vimeo.
Zobacz film na Vimeo