Handel detaliczny i e-commerce

Handel detaliczny i e-commerce

Dynamiczna komunikacja branży handlowej

Profil klientów w handlu detalicznym nieustannie się zmienia. Dzisiejsi konsumenci są coraz bardziej świadomi, a ich wymagania nieustannie rosną. Głównymi atutami nowoczesnego handlu stały się szybkość i wygoda. Z pomocą technologii jesteśmy w stanie nie tylko szybko kupić, ale także natychmiast skomentować i ocenić produkt lub obsługę. Ważne jest zatem to, aby zaprojektować strategię komunikacji tak, aby była nie tylko zintegrowana i spersonalizowana, ale przede wszystkim autentyczna i godna zaufania.

Ośmiu na dziesięciu klientów twierdzi, że nadal będzie kupować od marki, której ufa. Ale jak zdobyć zaufanie klientów, które przełoży się na zwiększoną lojalność, retencję i sprzedaż? Aby stworzyć niezapomniane doświadczenie zakupowe i wzbudzić zaufanie, sprzedawcy powinni upewnić się, że robią dokładnie to, co komunikują. Jeśli jedną z obietnic marki jest doskonała obsługa klienta, zaangażowani pracownicy, którzy mają głęboką wiedzę o produkcie, bezpieczeństwo produktu i całego procesu produkcyjnego, to dokładnie to musi być zapewnione wszystkim klientom. Te same reguły dotyczą odpowiedzialności społecznej, dbałości zarówno o środowisko jak i pracowników. Nie należy również zapominać o bezpieczeństwie klientów – bezpiecznym procesie zakupów z niskim ryzykiem cyberprzestępczości, zagrożeniem phishingu, lub pułapek subskrypcyjnych. Klienci natychmiast zweryfikują to czy firma mówi prawdę i co obiecuje, a mając dostęp do mediów społecznościowych szybko podzielą się, zarówno pozytywną, jak i negatywną opinią.

Dlatego w 24/7Communication konsultanci specjalizujący się w branży handlowej, tworzą komunikację która jest przejrzysta, otwarta i dostarczona na czas. Pomagamy klientom budować przekaz skrojony na miarę, spersonalizowany i odpowiednio sprofilowany, aby dotarł do konsumenta tu i teraz. Firmy handlowe powinny słuchać klientów, a nie zalewać ich nadmiarem informacji, co jest szczególnie ważne w przypadku firm, które posiadają bogate portfolio produktów dedykowanych różnym grupom wiekowym.