Wzmacniamy potencjały. 4 nowe awanse

24/7Communication

Dostrzeżenie potencjału, wspieranie rozwoju pracowników oraz docenienie ich zaangażowania są niezwykle ważne w zarządzaniu zasobami ludzkimi w każdej organizacji. Dlatego w agencji dokładamy wszelkich starań, by nasi eksperci mogli zdobywać nowe kompetencje oraz wykorzystywać swoje doświadczenie w codziennej pracy – tworzeniu komunikacji dla klientów opartej na zaufaniu. 

W  lipcu mamy przyjemność ogłosić aż 4 awanse i tym samym wzmacniamy praktyki: Telco & Ecommerce, Healthcare & Pharma oraz HoReCa.

 

Aleksandra Wójcik
Kiedy 5 lat temu Ola dołączyła do zespołu 24/7Communication od razu dała się poznać jako energiczna, zaangażowana i  pomysłowa osoba, która myśli strategicznie oraz odważnie, nie bojąc się podważać statusu quo. Jej postawa doprowadziła ją do stanowiska Senior Account Manager. W nowej roli Ola będzie rozwijać praktykę Telco & ECommerce, pomagając agencji doskonalić kompetencje biznesowe i sektorowe w tym zakresie. Będzie w pełni odpowiedzialna za prowadzenie zespołu oraz strategicznych projektów dla klientów agencji.

Ola ma 9-letnie doświadczenie w pracy w komunikacji kryzysowej, produktowej, korporacyjnej oraz Public Affairs. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego kierunków: Dziennikarstwo oraz Anglistyka.

 

 

Karolina Papis-WróblewskaKarolina Papis-Wróblewska
Karolina swoją przygodę z komunikacją zaczynała od branży energetycznej, ubezpieczeniowej i technologii cyfrowych dla przemysłu. 5 lat temu dołączyła do zespołu 24/7Communication jako Account Assistant. Od tego czasu, krok po kroku, zdobywała nowe umiejętności i zyskiwała nowe odpowiedzialności, awansując aż czterokrotnie na coraz wyższe stanowiska. Dzięki swojemu zaangażowaniu i kompetencjom oraz silnej pozycji Advisora w relacjach z klientami w lipcu rozpoczęła nową misję. Jako Account Managerka będzie wspierała praktyki: Telco & Ecommerce oraz Helathcare & Pharma.

Karolina najbardziej spełnia się w komunikacji korporacyjnej, lubi też podejmować wyzwania komunikacji wewnętrznej. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Orientalistycznego – Indologia.

 

 


Olga RetkoOlga Retko
Dwa lata wystarczyły Oldze, by ze stanowiska Senior Executive awansować na Junior Account Manager praktyki HoReCa. Jej niezawodność, sprawność operacyjna oraz podejście do klienta sprawiły, że jej zawodowa droga nabrała tempa. Olga na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację działań w obszarze społecznego zaangażowania. Jej pasja do zawodu przejawiła się już na etapie studiów, podczas których zdobyła tytuł magistra komunikacji medialno-marketingowej.

 

 

 

Arkadiusz KocołArkadiusz Kocoł
Zaangażowanie, sumienność, i otwartość na  nowe wyzwania sprawiły, że  po 11 miesiącach pracy, Arek awansował na stanowisko Account Executive. W nowej roli  będzie wspierał on zespół Telco & Ecommerce. Arek jako absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej warszawskiego Uniwersytetu SWPS świetnie odnajduje się w podejmowanych przez niego misjach. Wyróżnia go tempo pracy, duża troska o szczegóły, przejmowanie inicjatywy, entuzjazm, którym zaraża cały zespół oraz komunikatywność.