Za nami Kongres technologów, działów rozwoju i jakości branży mięsnej „MEATing2023”, który odbył się w dniach 30-31 maja w Ożarowie Mazowieckim. Razem z naszym klientem Doliną Dobra mieliśmy okazję dzielić się z gośćmi wydarzenia naszym doświadczeniem w budowaniu strategii oraz prowadzenia działań w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Branża mięsna ma przed sobą wyzwanie, które wynika z unijnej dyrektywy ws. sprawozdawczości przedsiębiorstw w zakresie zrównoważonego rozwoju (tzw. CSRD). Obowiązek raportowania działań w obszarze zrównoważonego rozwoju to jeden z głównych tematów poruszanych podczas tego spotkania.
Wiele inspiracji usłyszeć można było podczas eksperckiej debaty z udziałem przedstawicieli: MRiRW, KOWR, IJHARS czy GLW, w której firma Goodvalley, producent marki Dolina Dobra, opowiadała o zrównoważonej produkcji w modelu od pola do stołu.
Coraz większa świadomość o potrzebie prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony skłania firmy do podejmowania odpowiednich działań. Trend ten cieszy i daje nadzieję, że stają się one coraz bardziej odpowiedzialne społecznie i ekologicznie. W 24/7Communication wraz z klientami wypracowujemy kierunki strategii ESG oraz ją realizujemy. Wartościowa, dopasowana i konsekwentnie prowadzona misja potrzebna jest każdej firmie, która chce, by jej rozwój sprzyjał społecznościom i planecie. Odpowiedzialności wymagają od biznesu także konsumenci, którzy chcą mieć zaufanie do marek, z których korzystają.
Więcej o ESG przeczytać można na naszej stronie ESG i cel – 24/7Communication (247.com.pl)