fbpx

RAPORT - NAWYKI KONSUMENCKIE W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI

Paweł Modzelewski
Head of Strategy

 

Zapraszamy do pobrania raportu, który jest próbą odpowiedzi na pytanie: jakimi konsumentami będziemy po kryzysie związanym z pandemią.

Dodatkowo, dokument zawiera ofertę badawczą deepdive+, którego metodologia pozwala na znalezienie odpowiedzi na postawione niżej pytania, ale w ścisłym związku z wybranym produktem, marką czy firmą.

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z RAPORTU:

    • Czy na naszych oczach i z naszym udziałem rodzi się nowy konsument?
    • Czy koronawirus zupełnie zmieni nasze wzorce zakupowe i konsumpcyjne?
    • Czy staniemy się bardziej empatyczni i odpowiedzialni, jako konsumenci?
    • Jak na te zmiany powinny reagować marki?
    • Zobaczysz konsekwencje pandemii w szerszej niż tylko polska perspektywa i głębiej zrozumiesz polską specyfiki zachowań konsumenckich.
    • Znajdziesz inspirację do działań wynikająca z innego punktu widzenia i poznania.
    • Poznasz przyszłe trendy i ich źródła pomocne w efektywnym podejmowaniu decyzji w niepewnej rzeczywistości.

Dowiedz się więcej o badaniu DEEPDIVE & DEEPDIVE+. Zobacz, jak słuchać i rozumieć potrzeby swoich klientów.

Pobierz raport Czy czeka nas rewolucja, czyli jak doświadczenie czasów epidemii zmienia nas jako konsumentów?

Zapisz się do naszego newslettera

 

Zapisz się do naszego newslettera