24/7Communication po raz kolejny otrzymuje Tytanowego Spinacza
Za nami 21.edycja konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Nasza agencja otrzymała łącznie 8 statuetek: 2 złota, 3 srebra, 2 brązy oraz Tytanowego Spinacza. To również po raz kolejny, kiedy 24/7Communicaton otrzymuje wyróżnienie „Najlepszego w Konkursie”.
Złote Spinacze to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych. To konkurs, w trakcie którego zgłoszone kampanie są oceniane przez ponad 100-osobowe Jury składającego się z przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, praktyków oraz ekspertów PR i mediów w Polsce. Celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations dzięki wyróżnianiu najlepszych, rzetelnie przygotowanych oraz kreatywnych projektów PR. W tegorocznej edycji konkursu przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. Z kolei miano „Najlepszego w konkursie” i nagrodę gali Tytanowego Spinacza przyznano w tym roku ex aequo 3 agencjom PR, w tym 24/7Communication. To już kolejny raz, kiedy firma otrzymuje tak ogromne wyróżnienie. Jest ono przyznawane przez jury na podstawie rankingu podmiotów nagrodzonych w danej edycji konkursu.
„Nasza agencja po raz drugi w historii Złotych Spinaczy otrzymała miano »Najlepszego w konkursie«, co udowadnia nam, że nasza praca ma ogromne znaczenie. Nie tylko w kontekście branżowych wyróżnień, ale również w wymiarze społecznym. Celem naszych działań jest budowanie zaufania wśród odbiorców i te nagrody są najlepszym dowodem, że kampanie realizowane przez nas mają ten pierwiastek. Jesteśmy dumni z wyróżnionych projektów, ale także przede wszystkim z osób, które tworzyły te kampanie. W 24/7Communication przyświadcza nam wartość „always progress”, dlatego nie zwalniamy tempa i nieustanie dążymy do rozwoju”. – dodaje Agata Zeman, Managing Director w 24/7Communication
Nagrodzone projekty:
- Nagroda: Złoty Spinacz
Kategoria: ESG, Sustainability i CSR Communications
Projekt: Jutro zależy od nas
Klient: McDonald’s Polska
Współzgłaszający: DDB, Isobar - Nagroda: Złoty Spinacz
Kategoria: Kampania społeczna
Projekt: My, Rodzice dzieci trans
Klient: Stowarzyszenie My, rodzice,
Współzgłaszający: Molecular Creative, Storytel - Nagroda: Srebrny Spinacz
Kategoria: PR pro bono
Projekt: My, Rodzice dzieci trans
Klient: Stowarzyszenie My, rodzice,
Współzgłaszający: Molecular Creative, Storytel - Nagroda: Srebrny Spinacz
Kategoria: Launch produktu, usługi lub firmy
Projekt: „5G na każdą kieszeń” – premiera pierwszego T Phone’a 5G
Klient: T-Mobile Polska - Nagroda: Srebrny Spinacz
Kategoria: PR produktu
Projekt: Dobry Skład
Klient: Goodvalley
Współzgłaszający: Molecular Creative, Mediahub - Nagroda: Brązowy Spinacz
Kategoria: Sektor spożywczy
Projekt: Dobry Skład
Klient: Goodvalley
Współzgłaszający: Molecular Creative, Mediahub - Nagroda: Brązowy Spinacz
Kategoria: ESG, Sustainability i CSR Communications
Projekt: Planeta Ma Znaczenie – recycling smartfonów z T-Mobile
Klient: T-Mobile Polska