24/7Communication po raz z kolejny otrzymuje Tytanowego Spinacza

24/7Communication

Za nami 21.edycja konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Nasza agencja otrzymała łącznie 8 statuetek: 2 złota, 3 srebra, 2 brązy oraz Tytanowego Spinacza. To również po raz kolejny, kiedy 24/7Communicaton otrzymuje wyróżnienie „Najlepszego w Konkursie”.

Złote Spinacze to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych. To konkurs, w trakcie którego zgłoszone kampanie są oceniane przez ponad 100-osobowe Jury składającego się z przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, praktyków oraz ekspertów PR i mediów w Polsce. Celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations dzięki wyróżnianiu najlepszych, rzetelnie przygotowanych oraz kreatywnych projektów PR. W  tegorocznej edycji konkursu przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. Z kolei miano „Najlepszego w konkursie” i nagrodę gali Tytanowego Spinacza przyznano w tym roku ex aequo 3 agencjom PR, w tym 24/7Communication. To już kolejny raz, kiedy firma otrzymuje tak ogromne wyróżnienie. Jest ono przyznawane przez jury na podstawie rankingu podmiotów nagrodzonych w danej edycji konkursu.

„Nasza agencja po raz drugi w historii Złotych Spinaczy otrzymała miano »Najlepszego w konkursie«, co udowadnia nam, że nasza praca ma ogromne znaczenie. Nie tylko w kontekście branżowych wyróżnień, ale również w wymiarze społecznym. Celem naszych działań jest budowanie zaufania wśród odbiorców i te nagrody są najlepszym dowodem, że kampanie realizowane przez nas mają ten pierwiastek. Jesteśmy dumni z wyróżnionych projektów, ale także przede wszystkim z osób, które tworzyły te kampanie. W 24/7Communication przyświadcza nam wartość „always progress”, dlatego nie zwalniamy tempa i nieustanie dążymy do rozwoju”. – dodaje Agata Zeman, Managing Director w 24/7Communication

 

Nagrodzone projekty: 

  1. Nagroda: Złoty Spinacz
    Kategoria: ESG, Sustainability i CSR Communications
    Projekt: Jutro zależy od nas
    Klient: McDonald’s Polska
    Współzgłaszający: DDB, Isobar
  2. Nagroda: Złoty Spinacz
    Kategoria: Kampania społeczna
    Projekt: My, Rodzice dzieci trans
    Klient: Stowarzyszenie My, rodzice,
    Współzgłaszający: Molecular Creative, Storytel
  3. Nagroda: Srebrny Spinacz
    Kategoria: PR pro bono
    Projekt: My, Rodzice dzieci trans
    Klient: Stowarzyszenie My, rodzice,
    Współzgłaszający: Molecular Creative, Storytel
  4. Nagroda: Srebrny Spinacz
    Kategoria: Launch produktu, usługi lub firmy
    Projekt: „5G na każdą kieszeń” – premiera pierwszego T Phone’a 5G
    Klient: T-Mobile Polska
  5. Nagroda: Srebrny Spinacz
    Kategoria: PR produktu
    Projekt: Dobry Skład
    Klient: Goodvalley
    Współzgłaszający: Molecular Creative, Mediahub
  6. Nagroda: Brązowy Spinacz
    Kategoria: Sektor spożywczy
    Projekt: Dobry Skład
    Klient: Goodvalley
    Współzgłaszający: Molecular Creative, Mediahub
  7. Nagroda: Brązowy Spinacz
    Kategoria: ESG, Sustainability i CSR Communications
    Projekt: Planeta Ma Znaczenie – recycling smartfonów z T-Mobile
    Klient: T-Mobile Polska