5 nowych awansów w 24/7Communication

24/7Communication

Tworzenie godnych zaufania strategii komunikacji dla wiodących firm możliwe jest tylko wtedy, gdy samemu dokłada się wszelkich starań, by zespół, kultura organizacyjna i realizowane zadania bazowały na wzajemnym zaufaniu, zrozumieniu i były transparentne. W przypadku naszej agencji dbamy o to, by tak właśnie było. Budujemy szczere relacje, słuchając się nawzajem. Doceniamy codzienny wysiłek naszych zespołów w wykonywane obowiązki i nagradzamy tych, którzy swoją pracą, zaangażowaniem i profesjonalizmem wyróżniają się w swoich obszarach.

Z tego właśnie powodu w naszej agencji w lutym mieliśmy przyjemność ogłosić  5 awansów.

W obszarze Technology:

Damian Grabiński

Damian Grabiński

Damian Grabiński obejmuje stanowisko Senior Account Managera. Specjalizuje się w komunikacji firm z branży technologicznej i razem z zespołem doradza im i realizuje dla nich projekty.  W swojej nowej roli będzie rozwijać praktykę Tech B2C & B2B 24/7Communication, doskonaląc biznesowe i sektorowe kompetencje zespołu w tym zakresie.
Damian ma 15-letnie doświadczenie w agencjach PR-owych. Pracował m.in. w roli rzecznika prasowego firmy telekomunikacyjnej, opracowywał szkolenia i podręczniki z zakresu komunikacji kryzysowej dla spółek państwa

W 24/7Communication prowadzi podcasty technologiczne w ramach #24/7 Talks oraz w 2022 roku współtworzył pierwszy w Polsce raport o metawersum – dostępny na stronie: Metaraport .

W obszarze FMCG:

Justyna Wróbel

Justyna WróbelJustyna Wróbel objęła stanowisko Senior Account Manager. Wraz z zespołem realizuje projekty w ramach komunikacji produktowej, korporacyjnej, wewnętrznej i kryzysowej. Jest odpowiedzialna za wspieranie kluczowych klientów agencji, a także rozwój ekspertyzy branży HoReCa. Z agencją 24/7Communication jest związana od 2,5 roku. W nowej roli będzie odpowiadała za jakość pracy jej zespołu oraz realizowanych projektów, a także wyznaczała strategiczne kierunki planowanych działań zarówno w komunikacji korporacyjnej, jak i lifestyle’owej.
Justyna posiada 8-letnie doświadczenie. Na swoim koncie ma kilka kampanii nagrodzonych Effie, KTR i Złotymi Spinaczami.  Jest absolwentką Logistyki Mediów na Uniwersytecie Warszawskim i Komunikacji Zintegrowanej na Collegium Civitas.

Elżbieta Pietrzak

Elżbieta PietrzakElżbieta Pietrzak obejmując stanowisko Account Manager będzie wspierała klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju. Jej zaangażowanie, relacyjność i wiedza stanowią jej mocne strony, które umiejętnie wykorzystuje w codziennych działaniach. Specjalizuje się w długofalowym budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacji, uwzględniając działania w social mediach, organizację eventów, komunikację wewnętrzną, zarządzanie kryzysem czy działania ESG.

Jej doświadczenie obejmuje współpracę z firmami FMCG, branży energetycznej, ubezpieczeniowej, bankowej, transportowej czy technologicznej.  W agencji 24/7Communication pracuje od 7 lat.

Magdalena Pawłowska

Magdalena Pawłowska awansowała na stanowisko Account Managera w dziale Food & Agriculture. Po dwóch latach współpracy dała się poznać jako kreatywna, zdyscyplinowana osoba o pasji do zawodu, sprawna i rzetelna koordynatorka oraz team leaderka. W swojej pracy Magda doradza i realizuje projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej oraz lifestyle’owej. Specjalizuje się przede wszystkim w kampaniach brandowych, CSR, influencer marketingu oraz działaniach eventowych. Na nowym stanowisku dodatkowo będzie z klientami współtworzyć strategie konsumenckie.

Magda posiada 10-letnie doświadczenie w komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Jest specjalistką wszechstronną.

W obszarze Content:

Paulina Kamińska

Paulina KamińskaPaulina Kamińska awansuje na stanowisko Senior Production Manager. Z komunikacją związana od 10 lat, pracowała zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Do 24/7 dołączyła ponad 6 lat . Pierwsze trzy lata zbierała doświadczenie w zespole Client Service, współtworząc i realizując plany strategii komunikacyjnych dla klientów z obszaru FMCG. Następnie zmieniła ścieżkę swojej kariery przechodząc do Studia produkcyjnego, w którym bardzo szybko się odnalazła, awansowała i przyczyniła do jego znaczącego rozwoju. Przez ostatni rok była odpowiedzialna za koordynację i planowanie pracy 9-osobowego zespołu, pełniła rolę Project Managera oraz realizowała złożone, długofalowe projekty. Obejmując nowe stanowisko, będzie odpowiedzialna za zarządzanie obszarem Production Practice.