Zapraszamy do pobrania raportu, który jest próbą odpowiedzi na pytanie: jakimi konsumentami będziemy po kryzysie związanym z pandemią.
Dodatkowo, dokument zawiera ofertę badawczą deepdive+, którego metodologia pozwala na znalezienie odpowiedzi na postawione niżej pytania, ale w ścisłym związku z wybranym produktem, marką czy firmą.
CZEGO DOWIESZ SIĘ Z RAPORTU:
- Czy na naszych oczach i z naszym udziałem rodzi się nowy konsument?
- Czy koronawirus zupełnie zmieni nasze wzorce zakupowe i konsumpcyjne?
- Czy staniemy się bardziej empatyczni i odpowiedzialni, jako konsumenci?
- Jak na te zmiany powinny reagować marki?
- Zobaczysz konsekwencje pandemii w szerszej niż tylko polska perspektywa i głębiej zrozumiesz polską specyfiki zachowań konsumenckich.
- Znajdziesz inspirację do działań wynikająca z innego punktu widzenia i poznania.
- Poznasz przyszłe trendy i ich źródła pomocne w efektywnym podejmowaniu decyzji w niepewnej rzeczywistości.
Dowiedz się więcej o badaniu DEEPDIVE & DEEPDIVE+. Zobacz, jak słuchać i rozumieć potrzeby swoich klientów.
Pobierz raport Czy czeka nas rewolucja, czyli jak doświadczenie czasów epidemii zmienia nas jako konsumentów?