Insights
We are committed to learning and understanding the world we live in. To become better at what we do.
We develop our thinking and our agency every day. Read more about it.
Tegoroczna edycja festiwalu pokazała, że przyszłość marketingu leży w połączeniu technologii z ludzką kreatywnością i empatią. Zrównoważony rozwój, innowacje technologiczne, kreatywność oraz inkluzywność to kluczowe obszary, na które warto zwrócić uwagę, planując przyszłe kampanie reklamowe.
Znalezienie pracowników sezonowych w branżach takich jak HoReCa, handel i rolnictwo stanowi duże wyzwanie ze względu na ograniczoną pulę kandydatów oraz atrakcyjne oferty zagraniczne. Jak skutecznie zrekrutować pracowników sezonowych w Polsce?
Świat PR to globalna wioska, w której mierzymy się z tymi samymi wyzwaniami, odpowiadamy na te same trendy i potencjały. To główny wniosek z PROI Global Summit. A jakie jeszcze spostrzeżenia zebraliśmy w Rio?
Podpowiadamy, jak przygotować się do negocjacji ze związkami zawodowymi i jaka jest rola agencji PR wspierających w czasie nadchodzącego lub trwającego kryzysu komunikacyjnego.
Komunikacja ze związkami zawodowymi to jedno z najtrudniejszych wyzwań dla zarządów. Kogo dziś reprezentują ZZ i jak zmieniała się ich rola na przestrzeni lat?
Przygotowanie się firm, nawet na najbardziej abstrakcyjne scenariusze związane z fake newsami, to już must have skutecznej prewencji kryzysowej.
W show chodzi o niezwykły miks doznań, do którego światowe brandy szykują się miesiącami, by zaskoczyć odbiorców oryginalnym podejściem.
Case study kampanii społecznej „My, Rodzice dzieci trans” zrealizowanej we współpracy z Molecular Creative i Stowarzyszeniem My, Rodzice.