Kryzys nieprzewidywalności jako new normal

Anna Twardowska Anna Twardowska

Ekspertki agencji 24/7Communication kreślą autorską analizę nt. najbardziej prawdopodobnych scenariuszy kryzysowych oraz wyzwań biznesowych dla działów komunikacji i zarządów firm w 2024 r.

  • Dlaczego kryzys nieprzewidywalności to new normal i jak się na niego przygotować?
  • W jaki sposób powinniśmy komunikować trudne, ale konieczne decyzje, nie wywołując przy tym kryzysu wizerunkowego i strat biznesowych?
  • Jak w nadchodzących wyzwaniach znaleźć miejsce na empatię i pozostać autentycznym?
  • Czy firmy są gotowe na walkę z deepfake’ami oraz czego oczekują tu od nas konsumenci, których zachowania i decyzje zmieniają się jak nigdy do tej pory?

Zapraszamy do obejrzenia rozmowy naszych ekspertek: Mileny Zacharzewskiej, account directorki, liderki Business Unitu Food & Consumer Goods, Gabrieli Bar-Rutkowskiej, liderki praktyki ESG & PA oraz Katarzyny Czajkowskiej, liderki praktyki Internal Comms & EB. Rozmowę przeprowadziła Anna Twardowska, ekspertka Akademii Komunikacji Kryzysowej 24/7Communication.

Jeśli chcesz dołączyć do odbiorców newsletteru Akademii Komunikacji Kryzysowej 24/7Communication, napisz do nas nacrisis@247.com.pl 

Film jest niedostępny ponieważ nie wyraziłeś zgody na cookies Vimeo.
Zobacz film na Vimeo

Zmień ustawienia