Insights

Zależy nam na poznaniu i zrozumieniu świata, w którym żyjemy, abyśmy byli lepsi w tym, co robimy. Codziennie rozwijamy nasze myślenie i naszą agencję. Dowiedz się więcej.

Od prawie 25 lat tworzymy firmę, w której pracownicy rozwijają swoje umiejętności i wspólnie realizują ambitne projekty.
Donald Trump nie pozostawia złudzeń i zdecydowanie realizuje swoje obietnice wyborcze. Każdy jego krok odbija się szerokim echem nie tylko w USA, ale i na całym świecie. Jakie sektory gospodarki są najbardziej narażone na zmiany legislacyjne gabinetu Trumpa? Co zmieni się w strategiach komunikacji międzynarodowych korporacji?
How can we adapt the project to consider society's fears and what kind of studies shall be performed to minimize their concerns? 
Na co zwrócić uwagę podejmując współprace z influencerami? Jak komunikować i oznaczać je zgodnie z rekomendacjami Prezesa UOKIK? Jakie kary mogą spotkać zarówno markę, jak i influcencerów, jeśli nie będą transparentni w swojej komunikacji?  
Strategiczna i wiarygodna komunikacja budująca zaufanie to dziś klucz do sukcesu w biznesie. Aby efektywnie doradzać zarządom w zakresie komunikacji, należy budować zaufanie, zadawać właściwe pytania i bazować na danych. Rola konsultanta polega również na wspieraniu decydentów w podejmowaniu strategicznych decyzji. Poznaj kluczowe zasady skutecznej komunikacji, które otworzą drzwi do gabinetów zarządu.
Dialog z lokalną społecznością i efektywne zarządzanie zmianą to działania, na które powinni zwrócić szczególną uwagę inwestorzy i osoby odpowiedzialne za wrażliwie społecznie projekty.
Greenwashing przestaje być jedynie modnym hasłem, a staje się realnym zagrożeniem dla reputacji i działalności firm. Komisja Europejska oraz inne instytucje zaczynają bacznie przyglądać się, jak firmy komunikują swoje działania na rzecz środowiska. Przedstawiamy trzy kluczowe zasady, które pomogą firmom uniknąć pułapki greenwashingu.
Już w 2026 roku za sprawą dyrektywy „Green Claims” zaczną obowiązywać konkretne przepisy przeciwdziałające greenwashingowi. Warto zastanowić się nad tym, jak dostosować swoją komunikację do nadchodzących zmian i uniknąć greenwashingu, który niesie poważne ryzyko reputacyjne.
1 2 3 8